![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() HJ 60 korotus/lukot???Mitenkä nuo hj:n etuakselin lukkojen kuulus toimia, kun laittaa neliveon ja lukot päälle niin ei välillä pyöri kuin toinen etunen. Kuuluuko se olla niin vai oisko siellä jotain rikki? Mitenkä sais edullisemmin/helpoiten 100% lukot? T:Oola Note! This message was posted anonymously!
|
|
||||
|
||||
![]()
Puhutkos tasauspyörästön lukoista vaiko napalukoista?
/* Life Begins at 35" */ |
|
|||
|
|||
![]()
Mitä lukkoja tarkoitat? Napalukkoja?
Toivottavasti autossasi on omistajan käsikirja, sieltä kannattaa lueskella napalukkojen toimintaperiaatteita. Jos autossa toisaalta on kuskin penkin vieressä tasauspyörästöjen lukkokahvat, voi ongelma olla todellinen ja sen ratkaisu vaatii tarkempia tietoja. |
|
||||
|
||||
![]()
Jos siis on puhe napalukoista, niikuin edella jo epäillään, niin vastattakoon siihen valmiiksi, eli ne lukitsevat pyörän vetoakseliin, eivätkä vaikuta tasauspyörästöön ollenkaan.
Tarkoitus on se, että takavedolla ajeltaessa voidaan vetoakselit vapauttaa navoista, jolloin vältetään nivelten yms. osien turhaa kulumista. |
|
||||
|
||||
![]()
Joo siis mitä luultavimmin jos sulla on hj60, niin tuo on ihan normaalia, helpoimmin mun mielestä saat 100% lukot kun hommaat hj61 akselit niissä on...tai sit vähän lisää rahaa ja ostat jotkut esim ARB:n paineilma lukot...
Arttu |
|
|||
|
|||
![]()
niin eihän 60 hj:ssa ole muuta kuin napalukot
hitsattu tasauspyörästönlukko on halvin lockricht lukko kustantaa n500€ arb paineilma lukko taas yli 1000€ noita löytyy offivarusteesta t:jjtp Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
PaskaPuhetta jjtp!
Löytyy niitä "vakiona" Hj60 jossa lukot(siis perissä) Esim. Täällä nimimerkillä Nippe, hänellä on Hj60 jossa lukot ja ne on ollut vakiona!!!!! Off-road is life! |
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs se Aussielocker maksaa onko tietoa??
Kuvittelisin jotain 200-300e??! Off-road is life! |
|
||||
|
||||
![]()
Turha sitä on kuvitella, voi surffata offivaruste.com
aussie locker 550e lock right 490e arb 1049e orkkis tojota kytkettävä lukko käytettynä 500-700e noihin sitten asennukset vielä päälle ja arbbiin vielä kompura. -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
|
|||
|
|||
![]()
joo kyllä mulla on ollut vakiona 60 vm 87 ja 88 tasaus pyörästön lukot edessä ja takana. kannattaa ostaa alkuperäiset lukko akselit hinnat on 500e kappale!
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Jep, kyllä GX-varustelluissa hj60:ssä on lukot (ja muutakin täällä totuttua 61-rompetta)
Suzuki - Takaisin luontoon Tojota - Luontoon ja takaisin. |
|
|||
|
|||
![]()
ai katos vaan mä olen luullu että se nappisilmä missä on lukot on jo hj61 mallia.
onko tota hj61 mallia sitten kuitenkin pyöreä lamppusena turbo koneella? ja onko toi hj60 missä on lukot niin turboton? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja on 61:köstä myös pyöreillä valoilla. ######################### Tää on ihan helpporeitti. ######################### Edited by - Tojo4wd on 17/10/2004 12:50:15 |
|
||||
|
||||
![]()
Aina oppii jotain uutta näköjään...
|
|
|||
|
|||
![]()
seuraavaa nappisilmää kun purkaa niin täytyy katsoa ettei heitä lukkoakseleita vahingossa romulavalle
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
---------------------------------------------------------------------------------
ai katos vaan mä olen luullu että se nappisilmä missä on lukot on jo hj61 mallia. --------------------------------------------------------------------------------- Niin, ja mun käsittääksen ne 60 jossa on lukot on nelivalo maskilla!!!?!! Off-road is life! |
|
||||
|
||||
![]()
Siis, noi lukkoaxulathan on 61:sissäkin vasta -87 lähtien itellä tietenkin -86 ja lukkoja ei oo ku ovis ja navois.
Ja se nelivalomaski -88 lähtien 60/61 joka ameriikas tunnetaan FJ62:sena -mitä hyötyä on maasturista jossei sitä koskaan käytä?- -86 HJ 61 |
|
|||
|
|||
![]()
mulla on ollut noin 20 kpl toyota maastureita!
tietoa on.esim vm.86 alkuperäinen hj 61 12ht koneella ilman lukko akseleita, mutta kaikissa 87 ja uudemmissa pyöreä ja nelivalo hj 60 ja 61 on ollut aina alkuperäiset lukko akselit. Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: HJ-60 -88 100% lukot | juhasiren | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 10.06.2007 23:42 |
LJ:n lukot? | tojotojo | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 30.01.2007 20:51 |
Kam lukot ? | RST | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 21.11.2005 22:00 |
BJ:n lukot | tmato | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.01.2005 23:01 |
HJ:n lukot...? | asko | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 05.12.2004 19:14 |