![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() sauna-kylpyvalmis VARATTU 25.7 ASTIMyyty -08 tehty kevyt rakenteinen helpohkosti siirrettävä sauna pukuhuoneella ja lämminvesi säiliöllä- vaihto johonklin tarpeellisempaan ja halvempaan harkinnanvaraisesti kato linkki jos osaan sen laittaa ok. 050-5349998 sijainti pielavesi ja hinta 1700ehttp://www.nettimarkkina.com/627238 sauno nyt jussina vaikka sisun lavalla tai peräkärryssä betonihelvetin parkkipaikalla!!! tai vie metsästys tukikohdaksi korpeen!! Myyty
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 21.07.2009 16:06 Perustelu: muokkailin hintaa... |
|
||||
|
||||
![]()
hyvin lämpee nytkin.. samalla kätevästi eroon "paperi" roskista
![]()
|
||||
|
||||
![]()
hyvinhän tuo juuri lämpeää...
|
||||
|
||||
![]() Vaihtoa.
Paljon väliin lisäään..http://forums.offipalsta.com/showthr...ht=Honda+cr125
Montenegro #42 |
|
||||
|
||||
![]()
näin hyvien löylyjen jälkeen tekee mieli pyytää 1099e väliin... jos vain jaksat trailerilla tai vaihtolavakuormurilla tms täältä asti hakea...
|
||||
|
||||
![]()
heitä vähän hojoon väliin niin vaihdellaan
![]()
|
||||
|
||||
![]()
juu kyllä mä tommosella ajelisin mieluusti , näyttäs ihan minun autolta.. vaan rahalle ois nyt enämpi tarvetta..
|
||||
|
||||
![]()
jep
|
||||
|
||||
![]()
rahamiehet voi tehä tarjouksiakin.............. tai no ei enää kun pudotin hintaa vaan rahamiehet saa ostaa kyllä...
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 14.07.2009 16:30 Perustelu: lisäsin tekstiä ja kirjoitusvirheitä |
|
||||
|
||||
![]()
tinkasin hinnankin valmiiksi
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 14.07.2009 16:29 Perustelu: ei enää tarjouksia.... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sauna palaa! (remppaa pukkaa) | SamiN | Chit-Chat | 23 | 27.01.2007 15:58 |
Sauna | Lars | Kysy Piinalta | 4 | 06.11.2005 19:42 |
c-64 ja Sauna | MäIte | Bullshit | 0 | 17.12.2002 00:06 |
Koskikeskuksen sauna | bono | Keittopuhe | 0 | 22.11.2002 16:03 |