![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Range Rover 4D V8 -83 osina *KUVIA*Myydään Tuli purkuun parhaat päivänsä nähnyt neliovinen 3,5 V8 Range manuaalilaatikolla vuosimallia -83.![]() ![]() -moottori tuntuisi toimivan (vielä koeajomahdollisuus) 300€ *MYYTY* ![]() -asialliset ovet hienoilla puukoriste-oviverhoiluilla 50€/kpl *etuovet varattu* ![]() -vanhan malliset käsinojalliset etupenkit 100€/pari *MYYTY* ![]() -takapenkki käsinojilla 50€ ![]() -vielä kasassa pysyvät takaluukut 30€/kpl *varattu* ![]() -sisustaa ![]() -vaihdelaatikko + jakolaatikko 200€ -konepelti 50€ *MYYTY* -takavalot 20€/pari *varattu* -etuvilkut 20/pari *varattu* ym,ym... -akselit 50€/kpl *MYYTY* -ohjauksen välivarsi *varattu* -johtosarja *MYYTY* -etupuskuri *varattu* -etukardaani *varattu* -etulokarit ja pelti tuulilasin ja konepellin väliin *MYYTY* Hinnat on taas aika pitkälti "en pakkaile,enkä lähettele" hintoja Nouto Hämeenkyröstä tai pakkaus/lähetys lisätään hintaan Purkamaan aletaan kun riittävästi on osille kysyntää Kai Juvonen Hämeenkyrö 040 5887325 racingrabbit@elisanet.fi Myydään Viimeksi muokannut Racingrabbit : 16.06.2009 20:17 Perustelu: Kuvia |
|
||||
|
||||
![]()
Ensi viikolla alan purkamaan,osia vielä paljon tarjolla.
Moottorille vielä koeajomahdollisuus |
|
||||
|
||||
![]()
Peltiosat purettu,tekniikka vielä koeajettavissa
![]() Moottori 300€ *MYYTY* Vaihteisto + jakoaski 200€ Viimeksi muokannut Racingrabbit : 29.05.2009 17:07 |
|
||||
|
||||
![]()
Onkohan nuo etusiivet ja konepelti samat kun vanhemmassa 3 ovisessa.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pistetääs pakettitarjous konepelti,etulokarit ja pelti tuulilasin ja konepellin väliin yhteensä 70€ |
|
||||
|
||||
![]()
Tehdään kaupat!
'Yritän jotenkin organisoida haun sieltä!
|
||||
|
||||
![]()
Selevä,ne on varattu sulle
|
|
||||
|
||||
![]()
Moottori taitaa lähteä perjantaina,joten loppu purkaminen aloitetaan sitten pikimmiten.
-etutukivarret 150€/pari *MYYTY* -takayläkolmio 70€ *MYYTY* -takatukivarret 30€/pari *MYYTY* -parikin polttoainetankkia 30€/kpl -jarrusatulat,takana kuulema rempatut 20€/pari -orggis 16" vanteet 60€/sarja *MYYTY* lisätääs tavaraa -takasivulasit 20€/pari -tuulilasi tiivisteineen 50€ *varattu* kattotaan lisää myytävää,kunhan alusta kopan alta paljastuu Viimeksi muokannut Racingrabbit : 22.06.2009 17:20 |
|
||||
|
||||
![]()
Nostellaas...
Koppa irtoaa alkuviikolla rungolta ja alta paljastuu uutta myytävää -jouset 20€/pari *MYYTY* -etupäässä 2" korotuspalikat jousien ja akselin väliin 10€/pari -pakoputkisto keskipöntön etupuolelta taaksepäin 80€ Viimeksi muokannut Racingrabbit : 22.06.2009 17:20 |
|
||||
|
||||
![]()
Koppa nostettu päältä ja alustan purku jatkuu huomenna.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Super Swamperit kokoa 32x9x16
Eivät myynnissä toistaiseksi |
|
||||
|
||||
![]()
170€ etutukivarsista + tukivarsien rungonpuolen kiinnikkeistä + rungopuolen jousilkautasista.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Saat vielä kaupan päälle yhdet akselin puolen jousilautasetkin. Pätkäisenkö palat rungosta irti,vai otatko koko eturungon tukivarsien kiinnikkeitten takapuolelle asti? Löytyisi myös etutukivarsien uretaani puslasarja jos tarvitset 30€ (pitäs tulla paketti englannista viimeistään ensi viikolla) |
|
||||
|
||||
![]()
laitoin privaa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Range 82/90 osina | Racingrabbit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 15.02.2009 14:55 |
Myyty M.75vm Range osina | T.T.T | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 35 | 09.09.2007 13:59 |
M:Efi range osina =KAIKKI MYYTY! | kesis | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 28 | 04.09.2007 19:05 |
M:Range 86, 3000e tai osina | Traveler | O/M/V Ajoneuvot | 21 | 17.04.2007 19:26 |
M: -76 Range osina (välitetty ilmoitus) | MK | O/M/V Muut | 0 | 01.09.2004 19:46 |