Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1968-1982
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.02.2003, 12:29
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Jarrunesteen vaihto


Kuinka onnistuu helpoiten (vuosimalli on 1970 ja autossa on tehostin)
Lähinnä huolettaa tuo ilmauksen onnistuminen.
(Pitäiskö muuten ensin nostaa auto pukeille ja ottaa kaikki pyörät irti).
Jos joku osaa kertoa kaikki työvaiheet niin antaa tulla neuvoa.

Tomppa

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.03.2003, 13:24
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Mulla ainakin onnistu seuraavasti: Auto ylös pukeille ja renkaat pois.
apuri pumppas painetta ja vasen takanippa auki. ja sama uudestaan kunnes alkoi
tulla uutta nestettä. (muista aina lisätä säiliöön uutta nestettä, ettei ime turhaan ilmaa.
Sitten oikea taka nippa sama juttu. vasen etu ja viimeiseksi oikea etunippa.
Jos vaihdat perinteiset litkut silikoniin niin pitäs vaihtaa kaikki kumiosat
järjestelmään.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.03.2003, 14:23
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ja jos vähän vielä tarkennusta, niin ilmausnipasta on hyvä laittaa läpinäkyvä muoviletku pulloon nestepinnan alle (pullossa n.5cm jarrunestettä), niin ei vedä ilmaa takaisinpäin järjestelmään. Sitten kun nesteen väri vaihtuu kirkkaaksi,ilmaus kerrat voi lopettaa. Alussa ime ruutalla jarrunestesäiliöstä 2/3 pois,jottei tarvi läträtä niin paljon.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.03.2003, 10:07
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ilman muuta letku, en vaan maininnut sitä edellisessä replyssä.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.03.2003, 10:20
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kiitos ohjeista. Kyllä se nyt onnistuu.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.03.2003, 16:47
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Jos kyseessä on ihan vaan nesteen vaihto ilman että sen kummemmin tarvii ilmata, niin eikös tuo onnistuisi ns. "gravity bleed"-menetelmällä. Siis ensin vähän säiliöstä vanhaa nestetttä pois, pyörä irti ja nippa auki. Ei tarvii pumpata polkimella kun neste virtaa putkistosta ulos itsekseen. Pitää vaan katsoa ettei se säiliö pääse tyhjäksi ja jos niin käy, niin sitten pitää huutaa kaveri apuun polkemaan sitä poljinta.

Tiedän että corveten jarrut ovat sillepäälle sattuessaan "hieman" konstikkaat mutta en näe tämän onnistumiselle mitään estettä.

juha

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Mersu / vaihto? Jari O/M/V Ajoneuvot 0 15.05.2007 07:12
m:lj-86/vaihto hj O/M/V Muut 2 13.09.2005 20:51
Merkin vaihto wannabee Tekniikka & Jutustelu 9 22.02.2005 13:55
L98:n vaihto LT-1:een BlackJack Vuosimallit 1984-1996 7 21.12.2004 11:54
Vaihto. BMW 325 Cia -92 O/M/V Muut 0 17.12.2004 01:41


Sivu luotu: 11:14 (GMT +2).