Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.05.2009, 21:49
vhanhisuanto vhanhisuanto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.02.07
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 130
Perusasetus

Jeep Wagoneer -79, kytkinakselin holkki?


Mihinkä kohtaan pitäisi kytkinakselin holkin tulla? Kyseessä 258 6-kone ja kolmelovinen manuaali. Purkaessa holkki tipahti levyn takaa pois, mutta pitäisikö holkin mahtua kampiakselin "sisään" vai onko sen tarkoitus jäädä tuohon levyn ja kampuran väliin "huulille"? Kiristin jo kertaalleen paineasetelman kiinni, mutta keskitystyökalun irroituksen jälkeen holkki tipahti väärään kohtaan niin ettei edes keskitystyökalua saanut paikalleen, saati että olisi voinut vaihteistoa saada sinne paikalleen. Sormella kokeilemalla holkki kääntyi jopa poikittain levyn ja vauhtipyörän välissä...

Kiitokset Jamantille asiantuntevasta palvelusta ja todella nopeasta toimituksesta!

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:79 jeep wagoneer fordstw O/M/V Ajoneuvot 2 04.01.2008 07:52
Jeep Wagoneer -77 osmos Tekniikka & Jutustelu 3 24.11.2005 20:26
M: Jeep Wagoneer -78 julli O/M/V Muut 5 24.10.2005 08:04
jeep wagoneer? Range73 Tekniikka & Jutustelu 9 19.07.2005 08:46
M:Jeep Wagoneer O/M/V Muut 0 27.11.2003 22:50


Sivu luotu: 10:35 (GMT +2).