![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Millä tiivistää jakolaatikkoMoro. Ehkä jonkin mielestä tyhmä kysymys, mutta jos olet sitä mieltä niin jätäthän turhan kommentoinin pois, kiitos.. Elikä, jakolaatikko alkoi vuotamaan saumasta ensimmäisen "lämpenemis" kerran jälkeen, tähän saakka ollut tiivis. Ketjun vaihdossa ostin tiivistemassaa mikä piti myyjän mukaan olla hyvä joka kestää öljyä ja lämmönvaihteluita, mutta toisin sitten kävi. Hommahan ei ole suuren suuri halkaista ja tiivistää se uudelleen, mutta kuitenkin sen verta työläs, ettei ihan kovin usein viitsi alkaa siihen, joten kerralla pitäis löytää hyvä aine. Alunperinkin se on jollain massalla tiivistetty, joten ei se paperia kaipaa kai nytkään.. Joten neuvoja kehiin millä siitä saa pitävän. Kiitos etukäteen.. PS: Johan siitä kuulin kommentteja että ei Jeepin jakikset ikinä pidä öljyjä sisällään, mutta haluan olla toistamieltä..
|
|
||||
|
||||
![]()
Permatex on parasta.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
tota olen itse käyttänyt Kent Sili Gasket 2
|
|
||||
|
||||
![]()
Itse olen todennut Wurthin tiivistemassan hyvin pitäväksi.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |