![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Patrollin tekniikkaa...Myyty -88 mallisen pitkän patun etu- ja taka-akseli, 5-vaiht.vaihdelaatikko, jakolaatikko, ojaustehostimenosia, takaovet, nokkapelti, startti, yms sähkö- ja pikkuosaa.Tekniikalla ajettu 300tkm. Lähtöhinta 150€ Minimikorotus 20€ Osta heti hinta 500€ ![]() ![]() ![]() Nyt porukalla huutamaan kilpaa pihan koristeita... ![]() Jos et muuta käyttöä keksi, niin huuda vaikka naapurin kiusax portin pieleen kääpiötonttujen tilalle... ![]() ![]() ![]() Huuto päättyy 7.5.2009, klo 22.00/Chatin kellon mukaan... LAITETAAN UUDELLEEN MYYNTIIN OSTAJAN "FINANSSIKRIISIN" VUOKSI. Ennen huutamista, varmistu että sinulla on tarpeeksi rahaa huudon lunastamiseen.... ![]() Myyty
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 12.10.2009 13:13 |
|
||||
|
||||
![]()
Ei näy lähtöhintaa niin....
100€ Koska huutokauppa päättyy???
Lahjattomat lukottaa Viimeksi muokannut Pörö : 19.04.2009 08:58 |
|
||||
|
||||
![]()
Ja tuo pöö ei nyt haali kaikkea niin siksi 120€
|
||||
|
||||
![]()
Ja ettei tuo blöövani nyt veisi kaikkea niin tarjoan 150e
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mikäs on huudon takaraja?
Ja palstan vai tsätin kellon mukaan?
|
|||
|
|||
![]() ...
Ja ettei rasorin porukka ahmi kaikkia herkkuja, vaan saadaan Tampereellekkin MMC:n kärryihin päin kamaa, niin tarjotaan200 ekulia.
t: Timppa töistä nyypinä... |
|
||||
|
||||
![]()
Bluevan, HERÄTYS....
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Jouset oot tietenki hävittäny?
|
||||
|
||||
![]()
Jousia ei oo enää ei...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]() patrol
jos laatikko on kunnosa, niin tarjoon 220 euria
santtu 046-6443681 |
|
||||
|
||||
![]() Voittaja ratkennut.
Onnea santulle kaupasta, otetaan yhteyksiä huomenna, puolin ja toisin.
|
||||
|
||||
![]() Patrollin tekniikkaa
88-mallisen pitkän patun etu- ja taka-akseli, 5-vaiht.vaihdelaatikko, jakolaatikko, ojaustehostimenosia, takaovet, nokkapelti, startti, yms sähkö- ja pikkuosaa.
Tekniikalla ajettu 300tkm. Lähtöhinta 150€ Minimikorotus 20€ Osta heti hinta 500€ Nyt porukalla huutamaan kilpaa pihan koristeita... ![]() Jos et muuta käyttöä keksi, niin huuda vaikka naapurin kiusax portin pieleen kääpiötonttujen tilalle... ![]() ![]() ![]() Huuto päättyy 7.5.2009, klo 22.00/Chatin kellon mukaan... LAITETAAN UUDELLEEN MYYNTIIN OSTAJAN "FINANSSIKRIISIN" VUOKSI. Ennen huutamista, varmistu että sinulla on tarpeeksi rahaa huudon lunastamiseen.... ![]() __________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 03.05.2009 15:06 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään toyota -93 4wd dsl tekniikkaa | jura | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 28.12.2008 09:28 |
M: Subaru 4x4-tekniikkaa | A45 | O/M/V Muut | 3 | 02.07.2005 23:42 |
M: Patrollin tekniikkaa ym. | Wepa | O/M/V Muut | 22 | 26.01.2005 16:21 |
Foffin tekniikkaa? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.09.2004 07:15 | |
M:BJ Tekniikkaa | PEKI12 | O/M/V Muut | 0 | 19.03.2004 21:55 |