![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Räpellyspeli sormilleJoo... Mä sain 185 pojoa macilla suomenkilelisille sanoille... http://2addicted.com/words EDIT: just hakkasin 230 p. nimim. "Jarikkeli" 31.3.2009 -> 277p 7.4.2009 Sain koko addictiroskan kaatumaan nimikkeellä "MacVista OS" 174 p.
Viimeksi muokannut SuurSyömäri : 07.04.2009 17:48 |
|
||||
|
||||
![]()
ihan pölijä peli, ei tätä voi pelata iliman n- kirjainta.
Hukkasin n- kirjaimen uudelleen modifioinnin yhteydessä. |
|
||||
|
||||
![]()
Tämäpäs onkin kiva.
![]() E: 304 E: 378 Viimeksi muokannut akiky : 23.03.2009 00:33 |
|
||||
|
||||
![]()
Ekalla yrittämällä vähän vajaa englanniksi 600.. Suomeksi 1309
![]()
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään! Viimeksi muokannut Morjenz : 22.03.2009 23:02 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Aika uskomatonta porukkaa net jotka kirjoittelee niitä monen tuhansien tuloksia... Tästä pelistä voi oikeasti sanoa että vain taitavat pärjää... Useiden vuosien taskubilispelit auttaa ![]() ![]() ![]() ![]() Aloitin nakuttelun kypäsormilla n. 12 vuotta sitten. Mutta vaikka kuin jystää niin ei tästä enään hirmupaljon paremmaksi tulla. |
|
||||
|
||||
![]()
Tämähän nyt on aivan perseestä, 67 pistettä ja tosissaan saa vääntää.
Ei kestä kuuppa tämmösiä.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ite oon ~16 vuotta näitä paskakasoja tökkiny (onks se paljon vai vähän jos on syntyny vuonna 1987), ja eipä se määräänsä nopeemmaks vaan kehity. E: 378 Viimeksi muokannut akiky : 23.03.2009 00:32 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Morjenz taitaa olla niitä luonnonlahjakkuuksia... mullei tosa kisassa ainakaan mene yli 300 pistettä ilman hirmuhyvää tuuria. Toi Ö ja Ä aiheuttaa ne ikuiset ryssimiset... |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja nopeuden kanssa taistelijoille, opetelkaa kymmensormijäjrestelmä. Itse aikoinaan valitsin sen yläasteella vapaavalintaisiin ja olen kyllä useasti itseäni kiittänyt näin jälkikäteen siitä valinnasta. (Ja jos nykyään on vielä sellainen aine olemassa, niin "pakottakaa" penikkanne sinne;) Helpottaa huomattavasti elämää, kun ei tarvitse katsella näppäimistöä tai monitoria aina kun kirjoittaa. Olen kyllä tavannut yhden henkilön joka hakkaa minut kirjotusnopeudessa ilman kymmensormijärjestelmääkin, eli ei se ole ainoa tie onneen, mutta yleisesti hyvä lähtökohta. Voin luvata, että alku on ihan helvettiä, mutta kun vaan jaksaa opetella, niin kiitos siellä lopussa seisoo. edit: SS kokeile huvikseen, paljon saat nopeudeksi vaikka tuolla typera:lla. Ainakin mulle tässä testissä tuli aina välillä sellaisia tilanteita, ettei meinannut millään ehtiä kirjoittamaan ja sitten taas pitkän aikaa ihan rauhaksiin sai naputella. Antaa mun mielestä ihan perinteinen testi parempaa kuvaa, kuin tällaiset missä on pakko ehtiä kaikki kirjoittamaan. Viimeksi muokannut Mylppy : 23.03.2009 00:37 |
|
||||
|
||||
![]()
Kokeilin näin aamupäivästä duunin koneella suomenkielisillä sanoilla, ekalla yrittämällä 2374.... Täytyy pelata lisää jos on aikaa... Uskon, että pienellä treenillä 3000 on helposti rikottavissa.
|
||||
|
||||
![]()
Joo
Typeralla hakatessa tuli 167 pojoa.... Ku katoo kirjain niin usein katoaa hanskakin näppikseltä ja sit ihmetellään kun alkaa lukemaan vaikkapa "åsdls" Ja sitten ku niin käy niin alkaa se "eiku" kirjoittelu. Pitää ny alkaa harjotteleen noita pilkkuja pisteitä Ö ja Ä sekä muutamaa muuta hukassa olevaa näppylää ku aina kerkiää. Morjenz on yltiö hyvä jopa kylmillä sormilla. Ja Mylppy hervottoman nopea... Ihme Porukkaa. Auttaakohan aiheeseen se että tyypit hakkaa kirjaimia työkseen???? |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mitä äkkiä surffasi, niin englanninkielisen wikipedian mukaan ( http://en.wikipedia.org/wiki/Words_per_minute ) keskimääräiset ammattilaiset liikkuvat kymmensormijärjestelmällä 50-70 sanan minuttinopeuksissa (250-350 cpm = merkkiä minuutissa.) Itse siis pääsee siis tuonne tuon ylärajan lähettyville onnistuneesti kirjoitettaessa ja vapaasti kirjoitettaessa kyllä pääsee vielä vähän nopeampaan vauhtiin. Kaksisormikirjoittajien nopeus kopioitaessa tekstiä oli keskiarvolla 27 (135 cpm). Ja käsinkirjoittaessa paperille tekstinkopioinnissa, mitä vastaa nämä kirjoitustestit, 22 (110 cpm). Eli olet Suursyömäri kyllä nopeampi kuin keskiverto nappulanhakkaaja, joten ei kannata murheen alhoon vaipua ja vähän tarkoituksenmukaista lisätreeniä vielä, niin sen 100 cpm nostat tulostasi kyllä varmasti;) Itselläni yleisin virhe on kirjainjäjärjestyksen vaihtuminen, kun tulee peräkkäin eri kädellä painettavia kirjaimia. Esimerkiksi todellauseasti tulee jotain seuraavanlaisia: aksi (pitäisi olla aski), olal (olla), aksel (askel), vihre (virhe). Toinen vastaava ongelma on mulla, kun kirjoitetaan iso kirjain, niin helposti jää myös seuraava kirjain suureksi. Esimerkkinä KAski, JUttu yms. Eli käsienvälistä kordinaatiota itselläni pitäisi paljonkin saada parannettua. Yksittäisistä kirjaimista onglmallisimmat ovat perinteiset z,x,ö,ä,å. Ja sitten tulee helposti kirjoitettua ä ja ö, a:na ja o:na, tämä nyt on ihan siitä seuraamusta, että yleensä pyrin välttämään kaikissa tiedostonimissä ja muussa romussa ääkkösiä, varsinkin kun nettiin tekee. Loppupäätelmä mulle, että ei mun kirjoituksesssa ole mitään muita kuin virheitä:) |
|
||||
|
||||
![]()
heh... 132 tökkimällä
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tuolla on sellasia sanoja suomenkielisissä listoissa, että menee sanat sekasin... Äsken kaatu sellaseen ku "höytyisyys" menee ihan sekasin kun sanatkin menee niin nopsaa, et hädin tuskin kerkee lukea... Koitetaas rikkoa toi 3000 raja.
Ähh täytyy kotona yrittää, ei tuu nyt mtn. Pisteet: 2458 Accuracy 95,7% (tähän se kaatuu) Ilman virheitä pisteitä ois tullu: 3168 ![]()
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään! Viimeksi muokannut Morjenz : 23.03.2009 15:30 |
|
||||
|
||||
![]()
53, loistavaa örmintää.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Voi vee kyllä kahdella sormella jää alle 200 ekoilla kerroilla ja sit ei enään jaksa ees yrittää. Tällä olis kyllä hyvä harjoitella näpyttelemistä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hyvä tuloshan tuo on.
![]() Pikkuisen hermoon ottaa tuo peli. Pitikin katsoa tuo linkki. ![]() Viimeksi muokannut Skorpioni : 24.03.2009 08:46 Perustelu: täsmennystä |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
-WHISKILLÄ SIITÄ SELVIÄÄ- Viimeksi muokannut HELLE : 14.04.2009 17:35 Perustelu: xxx |
|
||||
|
||||
![]()
scandien puuttuminen vahan jarrutti toimintaa, joten ennatys jai yhdeksaan pisteeseen..
|