![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hesen SusnaJeppis jepulis. 11/2013 rupesi nelivetokuume olemaan taas niin kova, että oli pakko hankkia jokin mönkiäinen. Aikaisemmat kokemukset rajoittuivat mk1 pajeroon ja vw taroon, Nyt halusinkin kokeilla lyhyempää akseliväliä ja hätäsen etsimisen jälkeen hainkin Oitista SJ410 Suzukin. Susna oli ostohetkellä melko vakiokunnossa alustassa oli väsyneiden jousien kavereina pidemmät riiput ja 235/75/15 Insa dacarit Jotain pieniä mukavuuksia oli lisätty (penkit, lisävaloja yms...) Lisäksi takalasissa pähäman tarra onko kenties jonkun palstalaisen vanha? Kuva ostohetken kunnosta. ![]() Aika nopeesti kävi ilmi, että jalostusta tarvitaan ja siitä se alko. nyt laitettua: -T-max vinssi + karjarauta -Doppison +50mm jouset -Lukkoperä (kemppi) -Traction bar -105ah laturi -31" Insa saharat Beadlockvanteilla -Kuppipenkit -Panssarit Tulossa: -SOA -Taakse vinssi -Etuakseli 413 vetareilla ja murroksilla (Hankittu) -Vahvistetut ohjausvarret (hankittu -Uudet iskarit joka nurkkaan + ohjausikari (tilattu) -Välitetty jakis -Korivahvistuksia -Mahdollisesti joskus 1,9 tdi Kuvia ei juuri nyt ole nykyhetkestä. Aika kivuttomasti rupeaa jo susukilla pääseen ja onpa sitä myötä tullut metsäkosketuksia ja ruttuja. Ihan ongelmitta ei olla päästy. Sähköjen kanssa on joutunut painimaan melkoisesti ja kemppiperäkin on mallia kaksi ensimmäisen porsittua. Nyt tuli laitettua nuo keskiökäännetyt normivanteet 31"silla niin pitääkin ruveta taas korottamaan kun rapsii kiinni. Siksi tuo SOA. Mitäs muutoksia se nyt tarvitsee ohjaukseen? Kiitoksia hyvistä kaupoista henkilöille joilta on ostettu ostettu osia susukiin: ÄMWee Poor
Viimeksi muokannut Hesenkastike : 19.02.2014 01:06 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Siitä se lähtee. Sinne pikkulohkon akseliin saa muuten asennettua 413 mallin vetarit ja murrokset, ei vältti tarvii koko akselia vaihtaa.
__________________
Tumpula Racing Team |
#3
|
||||
|
||||
![]()
kuvia vaan tänne paljon rakentelusta
![]() ![]()
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Aattelin tohon toiseen akseliin sen soan tehdä niin siksi koko akselin vaihto
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Iso- ja pikkulohkon akseleissa on eri välitys, eli menee kumpikin akseli vaihtoon.
__________________
Tumpula Racing Team |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Selvennykseksi on siis tua irtonainen pikkulohkon akseli
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
APUA SUSNA SUOSSA =O | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.10.2009 13:26 |