![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() LJ 510 TdProjekti kuvia Ypyrin ylittäjien suzukista, kori 413 suzuki, kone VW1,9TD, aksilat LJ. Laitetaan tästäkin jotain projekti kuvia, otettiin hieman sponssijuomaa ja päätetiin tempaista jakis auki kun sisääntulo aksila hieman antoi merkkejä välyksestä.. Eli tästä kiesistä on kyse: Varmaan moni nähny kisoissa, ja tosissaan ei kannata näitä sitten ottaa ![]() Jarrujakin on päivitetty, speisserit voitiin jättää tyystin pois kun LJ:n levyjen tilalle sovitettiin rangen/defen etujarrulevyt. Mahtuu vanteen sisään kivuttomasti eikä satulakaan hinkkaa vanteeseen. Eli melkonen hybridi niistä saadaan aikan. Sitä ennen tietysti pidettiin tiimin pikkujoulut ja huoltopäälliköllä oli hauskaa... Muuten keskityttiin olennaiseen eli olueen ja tallijuttuihin: Ensivuoden Ladoga aihiokin tuli loppukesästä haettua, aksiloiden mallista ja luokasta tapeltiin kiihkeästi.. Väri tulee kuitenkin lantikan värikartasta ![]() Mutta beige ei miellyttänyt kaikkia, joten haettiin vielä yksi värivaihtoehto lisää ![]() Nyt voi sitten kaupata niitä portaaleja jos jollakin on ylimääräsenä, mieluiten 7.55 perillä. koneeksi haaveiltiin pemua, mutta ehdotuksia otetaan vastaan jos sponssit suostuu. Sovitellaan sitten vielä solmu kaveriksi, kun tuli semmonen postimyynnistä hankittua.. Laitetaan jatkoa kun jaksaa ja jos väkeä kiinnostaa, kysykää jos jotkin tekniset asia askarruttaa, varsinkin räikän kestosta ja korjaustavoista kisakäytössä voimme antaa kernaasti vinkkejä.
Viimeksi muokannut T€€MU : 23.01.2010 12:10 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Minkä kytkin tossa on? ja pitääkö se?
toinen kysymys, paljonkos tuos on aksiloita kavennettu? ja miksi? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Itse aksiloita ei kavennettu, hieman väärin muotoiltu lause. Speisserit voitiin jätää kokonaan pois kun sovitellaan rangen levyt. Satula istuu kaikkineen nyt tosi hienosti rangen etujarrulevyillä.
Jakis tuli nippuun juuri äsken ja lähti kohti kuurtanetta dextalla. puoli pulloa jäägeriäkin vielä jäi talvieksyä odottamaan ![]() Levymallin käkkäri laitetaan tilaukseen ja saadaan 1,5kg painosta pois. tosin Kama ottaa sen edestä voikkuleipää povariin kuiteski. Maskin poikkitukirautaa on muokattu sellaiseksi "fast bolt off" malliseksi että räikkä saadaan kenttäolosuhteissa nopsaa vaihdettua ![]() Tiiä sitte kestääkö meillä mikää ku maailman kevyimmästä perusoffipelista jossa läjän aksilat saadaan murroskin risaksi ihan perus setillä !! Ja kohti uutta nousua vai miten se oli... Viimeksi muokannut T€€MU : 23.01.2010 12:14 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jos muistan nyt oikein, niin kytkinlevy on volsun, ja asetelma suikin.
Ja Oulaisten kisassa vaivannut vesiallergia johtui vähemmän tiiviistä suodattimen kotelosta joka on sittemmin saanut sika(flex) rokotteen, ja nyt kestää uitattaakin jos siltä tuntuu, tosin mikkelin kisassa ei ollut tarvetta uida kun cliimaksiin päästiin oikealla taktiikalla ilmankin ![]() ![]() Mutta puolustukseksi sanottakoon että nesteytys ja vitamiinit oli kohillaan.. Ja lainattiin sentään kuriksille läjän vetari porsineen tilalle heti kolmesataa metriä lähdöstä ![]() Viimeksi muokannut T€€MU : 23.01.2010 03:29 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Harjoiteltiin nesteytystä sisäisesti ja ulkoisesti.
Meirän tiimi oli kuulemma ollut erityisen kiltti kun oli annettu kilpakumppaneille takavetari. Päätti sitten tulla ite JOULUPUKKI tulla käymään. Se normi räikän vaihto kisan tiimellyksessä ![]() Piti päivittää tehostettu ohjaus manuaaliseen simpukkaa ![]() Ja päämekaanikko sai tehtyä työt ilman ett valkoinen paita sotkeutui. Viimeksi muokannut joker : 25.01.2010 16:40 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei kai nyt helvetti? Oisko toisinpäin?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
T€€MU on nauttinut pääsponssimme tarjoilua ja mennyt sekaisin
![]() kun muistaa ihan väärin. Mutta Reprolla on tieto hallussa. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Noniinpä niin, sen siitä saa kun käyttää aivojaan..
Jokohan tohtisi mennä talliin katsomaan paljonko jäi jakiksen rattaita pöydälle ylimääräisenä.. Tai ainakin katsomaan jäikö sinne vielä jekkua ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Hyvin nua rangen/defen jarrulaikat sopi.Ei tartte speissereitä tai mitään ylimäärääsiä paloja laitella väliin. Paitti yksi ylimääräinen jarrupalan rauta keskittämään satulanmäntiä. Pitää muistaa näpätä kuvia ......
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
HJ:n satula + LJ:n levyt ja viel 6mm speisseri niin vanne sopi puörimään hyvin.
Noi meni vaihtoon. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
minkäs kikottimen päälaatikko tos on suzuki vai joku muu??
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Paljos tuossa on diseli verot sun muut turhanpäiväiset maksut? Jos vaikka joskus innostuis itellekkin laittaan volsun diselin keulille.
__________________
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
oli tarpeeks tehokkaita. E: Kiitti siitä vetarilainasta.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? Viimeksi muokannut 88 : 24.01.2010 22:53 |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() iske ![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Suikan oma päälaatikko ja verothan ei ole paljon mitään vaikka onkin henkilöautona.Mutta kulutus on ihan kohtuullinen jotain 13-15 litraa satasella pelkällä maantiellä metässä sam kuin läjänkulutus on.
|
#16
|
||||
|
||||
![]()
Hyvin sooppii sumujen saarten tuotteen nousevan auringon kamojen kans yhteen
Noilla LJ:n levyillä tehtynä sopi just 15 " vanteen sisälle mutta LANTIKAN vastaavalla osan kans ei ole ahtautta huomattavissa. Paitsi jarrupala ottaa melkein niinni jarru laikan keskiöön 1-2 mm tilaa. Onneksi paloissa on turhaa metallia muutama milli. Ps. ei kai ny prototyyppiä maalata vasta lopullinen versio ![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Minkälainen operaatio oli saada leima 1.9TD koneella? Oliko ongelmia akselimassojen, papereitten tai tehojen puolesta. Ois ittellä volkkarin 1.6d tossa pihassa ja toisessa suitsassa ei oo konesta nii mietin että saisko sen kilpiin tolla myllyllä
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
#18
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Jaa että se joulupukki oli ton näkönen!Vieläki harmittaa ku en nähny sitä
![]() Viimeksi muokannut J-T : 28.01.2010 16:48 Perustelu: typo |
#20
|
||||
|
||||
![]()
Se on harmillista jos on liikaa vapaa-ajan ongelmia niin käy näin
![]() Ei saisi syynätä autoo liian tarkasti. Menöö perä laakeroitavaksi kun laippan heiluminen ei asettunut mutterii kirimällä aisoihin. 20 km ajoo ja taas heilu kun kakun saparo ![]() Ei olekkaan sittenkään ole vapaata aikaa ![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]()
Onks siinä 9" perä kun on sähkölukko vai onks jostain mystisistä kätköistä löytynyt 8" sähkölukollinen perä?
|
#22
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eli LC 90 mallin taka-akselista löytyi puolivahingossa joskus viime vuosituhannella kyseinen 8" murikka ja ihan suomikilpisestä autosta vielä. |
#23
|
||||
|
||||
![]()
Kama estyi tulemasta vinnsiapinaksi niin laitettiin kyseisen paikan hakija kuntotestiin.
Vatsalihaksia löytyi tarpeeksi Oli ihan hyvin voimaa tais olla 73 kg pihtaus voimaa ![]() Juoksu oli hakijan paras valtti 95 km/h ![]() Ja valinta tilaisuuden kunniaksi avattii "poika" Oli kimurantti avattavaksi mies määrästä ajatellen Huoltopäällikkö kans karaisi itteään jos ei dekstrasta loppuisi virta tällä kertaa. Kuskinkin piti käyrä jos suikassa tapahtuu vallan kaappaus ja laittavat juoksemaan eksytyksessä hangessa. Totta mooses siel oli kans palju josta mielekiintoinen kuva (Kuva sensuroitu) 510 td olis nyt iskussa tänään viimeiset johtojen hapettumien ettimine ja pukkasin sen jo lavetille orottelemaan perjantaita. Viimeksi muokannut joker : 22.02.2010 21:59 Perustelu: Pikkasen tarkennusta juttuun |
#24
|
|||
|
|||
![]()
Olet on sitte värkännyt asialliset sosiaalitilat tallille sen jälkeen kun käytiin se vetari
tuomassa. Unohtakaa se noitarumpu, meillä on paavi matkassa. ![]() ![]()
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#25
|
||||
|
||||
![]()
Minkä startti suzukissa on?
|