![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() hiluxmoro, pitäisi saada LN65 hiluxiin uusi tai hyväkuntoinen käytetty tankki, tavallaan riittäisi se pelkkä juttu mistä polttoaine putket menee tankkiin kun putket on mädäntyneet poikki siitä juuresta. ymmärsitteko kun tritin jotain selittää. kiitoksia jo etukäteen.
|
|
|||
|
|||
![]()
Toyotalta saa,se tankin lähtö on luokkaa 100-150€.Ainakin uudempaan.
Omasta korjasin hydrauliikan läpivientinipoilla,omien putkien reiät porasin vain suuremmaksi ja tiivistin silikonilla. Parempi olisi kuitenkin löytää paikka missä onnistuu juottaa uudet putket messingillä siihen kanteen.Varmasti halvin vaihtoehto.Ne ruuvit muuten katkeaa lähes varmasti irrottaessa... |
|
|||
|
|||
![]()
aivan, melko kallis tuo uusi tankki kun vanhakin viel ehjä, eli juottaa uudet putket siihen päälle. oisko mittarista tietoa kun mulla se ei pelaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on yks LN65 tankki jouten, putket on ruosteessa ja liittimet, mut toimivana irrotin, en tiedä onko skeidaa sisällä, ei kyllä ainakaan suodattimelle asti ollu tullu... Putkissa ei näkyviä vaurioita eikä mulla ainakaa höriny ilmaa, panssarii ei oo, tai on mut se on ruostunu irti.. Saat sen vaikka puoli-ilmasiks?
|
|||
|
|||
![]() hilux tankkeja
Tuolla ois tankkeja http://www.nettivaraosa.com/604606
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||