![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Sipoon Trial 9.5.2009 peruutettuValitettavasti joudun kertomaan, että Mad Moosen Sipoon kilpailu 9.5.2009 on päätetty perua. Syynä henkilökuntapula. Tähän päivään mennessä henkilölistaan oli tullut reilu 20 nimeä ja kaikki varmaan tietää/ymmärtää, että sillä määrällä ei kisaa tehdä saati viedä läpi. Mutta, ei siinä mitään, pidetään kaikki hyvin ansaittu välivuosi ja nautitaan kesästä ja keväästä ilman sen suurempia paineita. Kokeillaan ensi vuonna uudestaan. (P.S olisin laittanut tämän tuohon avunpyyntö ketjuun, mutta en osannut editoida otsikkoa)
|
|
|||
|
|||
![]()
voi voi ja me satakuntalaiset ollaan niin odotettu että päästään kolisteleen taas sipoon kalliota.
BÄLÄ |
|
||||
|
||||
![]()
Eipä ole itellä paljoa rahkeita, mutta paljos olis tarvinnu olla?
Ei varmaan ihan parista jääny kiinni? |
|
||||
|
||||
![]()
Laitan tähän vain oman puolen asiasta.
Yleensä meidän (trial) kisan toimitsijalistassa on nimiä vajaa 100. Ja tuo sisältää kaikki, lipumyynti, liikenteenohjaus, puffetti (toimitsijaruokailu), VPK, jaksotuomarit (tähän olisin halunnut niitä väh 15 kpl), hinaus, järkkärit, toimisto, sähköt ja kuulutus, park fermé, maalihenkilöstö yms... Jos mulla olisi ollut sama energialataus kuin viime vuonna tähän aikaan, olisin ehkä jaksanut soitella kaikki puhelimessa olevat numerot läpi ja sitä kautta saanut porukan kasaan. Mutta kun järkkäämiseen menee paljon aikaa niin ennen kuin jälkeenkin kisan. Ja tällä hetkellä mulla ei vaan ole sellaista paloa tehdä vapaa-ajalla puhelin / tietokonetyötä kuin aikaisempina vuosina. Ja mulla on myös taito sanoa ei silloin kun siltä tuntuu. Tärkeintä on, että harrastustoiminta tuntuu hauskalta, ei työltä. Myönnän omat rajani ja niitä aion noudattaa. Mutta kuten tuossa ensimmäisessä viestissä kirjoitin, kokeillaan ensi vuonna uudestaan... Viimeksi muokannut Saija : 25.03.2009 19:29 Perustelu: kirotuserhe |
|
||||
|
||||
![]()
vuosi lisä aikaa romujen korjaamiseen
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Voi PRKL! piti olla trial debyytti. Tuo toinen kisa on niin saakelin kaukana kun pitäis siellä Oulaisissa suunnistamassakin käydä. Pitäisköhän jättää kalusto sinne!
|
|||
|
|||
![]()
Ymmärrän Saija tilanteesi ja jo viime vuonna ihmettelimme miten kauan jaksat, kerätään voimia seuraavaan koitokseen ja katsotaan sitten onko voimavaroja tullut lisää että harrastus ei tunnu tyältä.Aurinkoisia kevät/kesäpäiviä.
T. Reima |
|
||||
|
||||
![]()
Näinköhän vuodessa kerkeis lukemaan ne uudet säännöt läpi sillee että sisäistäisikin ne vielä täysin niin uskaltaa sit ens vuonna paremmin luvata.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toista se oli silloin kun työkseen touhusi lasten kanssa, niin silloin koneen kanssa näprääminen oli mulle rentoutumiskeino. Mutta edelleen olen käytettävissä kisoissa jos vaan työvuorot natsaa kohdalleen. Mopokelejä odotellessa... |
|
|||
|
|||
![]()
iso käsi Saijalle suoraselkäisestä ja reippaasta toiminnasta.
Näin ne asiat mun mielestä kuuluu hoitaa. Jos ei pysty niin ei pysty, silloin parempi nostaa kädet reilusti ylös. Ens vuonna sitten, toivottavasti. -sami- |
|
||||
|
||||
![]()
Tätä vähän pelkäsinkin, kun yksi porukka pääasiassa järkkäilee (Akk:n alaisia) kisoja niin loppuu aika ja eväät kesken.
Trial on muutenkin jäämässä suunnistuksen alle niin ehkä välivuosi tekis kaikkien kisojen osalta hyvää. Sais järkkäjät ladattua akut ja ensvuonna sitten useampi kisa, vaikka kymmenen.. ![]() ![]() Kesäkelejä ootellessa tallille siirtyy hän.. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() suunistus kisat läpi ja synttäreitä,talkoita,kissan ristiäisiä,ym,ym... Asiaan.. harmin paikka et kisoja ei järjestetäkkään. Asia tuli kyl selväksi kun lueskelin yllä mainitut terveiset. niin se vaan on et tyhjästä on paha nyhjästä. Täs on kyl samalla pieni opetuksen paikka kaikille maasto-autoilijoille. ( ei tarvii auttaa!!) Jospa ens vuonna ois talkoolaisia !! |
|
|||
|
|||
![]()
EDIT: talkoolaiset löytyneet. Kiitokset Montenegron poppolle.
Käytetäänpä röyhkeästi hyväksi tätä topiccia. Meillä olisi Vuokatin kisassa muutaman toimitsijan vajaus. Kovin tarve olisi parille pätevälle jaksotuomarille. Kolme jos saadaan niin olisi yksi varalle. Lisäksi muutama lähettäjä uupuu. Majoitukset / eväät tarjotaan. Privaa / puhelua tulemaan jos kiinnostaa. O4O4 111 OOO
- eskimo kaenuusta Viimeksi muokannut Eskimo : 29.03.2009 18:03 |
|
|||
|
|||
![]()
Tän piti olla VooDoo Jeepin ensi esiintyminen mut aina ei käy onnen lahjat
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Voi harmin paikka näin katselijan näkökulmasta ja puistomaastomiehestä! Hyvät on kapinat ja järjestelyt olleet nimittäin vuosittain. Syy peruutukseen on kyllä harvinaisen looginen, suora ja pätevä. Tsemppiä ja vaikka uusia kuvioita ens vuoteen!
Ja missä mää nyt vuosittaiset maastokuvat napsin.... ? |
|
||||
|
||||
![]()
No voi perskeles!! ....eihän tähän nyt osaa oikein muuta edes sanoa
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
voi voi harmi, ois meillä ollu kaks autoo tulossa kisaan, T: Tingman JA Bingman. missä me nyt ulkoilutetaan rankkua ja vollea.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 | oska80 | Tapahtumat | 201 | 15.06.2009 22:15 |
Mad Moosen Sipoon kisaan apua | Saija | Tapahtumat | 4 | 21.03.2009 17:12 |
Hankiralli 26.1 PERUUTETTU !! | Byrocrat | Tapahtumat | 14 | 21.01.2008 21:53 |
KULMAKORVEN AJOPÄIVÄ 25.8. PERUUTETTU | Byrocrat | Tapahtumat | 6 | 24.08.2007 12:01 |
Kyytiä sipoon kisaan 23.4 vailla olisin | Tojo4wd | Chit-Chat | 0 | 22.04.2005 19:47 |