![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() TakalaitanostinHuuto Transporterin perästä otettu toimiva takalaitanostinToimii 12Voltilla. Oisko kellään tarvetta tämmöselle? Tarjouksia kuunnellaan. Voimaahan tälläsessä ei juuri ole, mutta nostaa ainakin itsensä pystyyn Joku näppärä tee- se- itse mieshän tästä rakentaa vaikka mitä... Huuto Viimeksi muokannut bj40lpr : 04.04.2009 00:29 |
|
||||
|
||||
![]()
mitä maksaa ? / leveys
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]() Voimaa
Saa tollaseenki melkosesti voimaa ku säätää paineita. Pitäs siitä löytyä säätö venttiili ja mittaus piste. "50baaria helposti ja jos eiriitä niin sylinteriä paksumpaa tai kulmaa muuttaa niin nostaa sen portterinki helposti ilmaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Onhan nuo sylinterit aika jämerän näköiset että varmaan kestää.
Nostimen moottori ja sähköt ollut tehdastekoisen rosterilaatikon sisällä ja on varmasti hyvässä kunnossa. Ensi viikon alkuun katson tarjoukset ja vihellän pelin poikki. Leveys, oiskohan 120cm ehkä enemmänkin. Kyllä se traileriin mahtuu. hinta nyt 100€, vieläkö nousee vai pitääkö tehä tästä halkomakone? Viimeksi muokannut bj40lpr : 04.04.2009 00:30 |
|
||||
|
||||
![]()
120e
|
|
|||
|
|||
![]()
Tänään on viimenen myyntipäivä, lopetan huutokaupan klo 22.00
Viimeksi muokannut bj40lpr : 06.04.2009 16:13 |
|
|||
|
|||
![]()
130e
|
|
||||
|
||||
![]()
missä?
|
|||
|
|||
![]()
Miehikkälässä sijaitsee
Merkiltään U-lift, Ruotsalainen. Valmistettu 1996. Nappulat lavaosassa sekä jatkoroikan päässä toinen eli kahdesta paikkaa pystyy kääntämään Viimeksi muokannut bj40lpr : 06.04.2009 16:17 |
|
|||
|
|||
![]() Ramppi
140;-E
|
|
||||
|
||||
![]() Nonniin
Se on si se 150€.
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]() Ramppi
160
|
|
||||
|
||||
![]() ...
Myöhästyit 55sekuntia...
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ramppi
Ite olit minnuutin etuajassa...
|
|
||||
|
||||
![]() :D
Kirjaudu sättiin, niin näet virallisen ajan palstalla....
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Voittaja täpärästi ORR.
Kiitokset kaikille huutajille! |
|
||||
|
||||
![]()
Mun huuto tuli 21.59.39, seuraavan huuto 22.00.55
Erikoista kaupankäyntiä, jos ajat ei pidäkkään, sätissä näkee viralliset ajat. Miksi sitten laitetaan aikarajoja, jos niitä ei noudateta??? MINÄ VAAN KYSYN???
|
|||
|
|||
![]()
Ilmoitusessa luki että viimeinen tarjous jätetty klo 22.00 ja edellinen 21.59
En osaa käyttää chattia, ei nyt tapella mokoman takia. |
|
||||
|
||||
![]()
Joo, antaa paskan olla.
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: LT 31 + takalaitanostin | tossu | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 20.01.2007 17:14 |