![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Suzuki Samurai ongelmiaTarttui viallinen Suzuki Samurai -98 haaviin ja pari olisi pari ongelmaa ratkottavana. 1. Vitosvaihde "valuu" itsekseen ja alkaa pitää rrrrrrrrrrrrr-ääntä, joka loppuu kun tökkii keppiä takaisin ylöspäin. Mistä moinen voi johtua? Jätänkö vitosvaihteen "jemmaan" vai onko vika helposti korjattavissa? 2. Takapyörän laakeria on kahta eri kokoa. Mistä tietää onko 30mm va 35mm:n laakeri? 3. Millaiset renkaat tähän saa leimattua alkuperäisille vanteille?
|
|
||||
|
||||
![]()
1...Avaamalla selvinne lissää...
2. Olisko se tuota isompaa kokoa, isommat jarrut? 3. 235/75 15 |
|
|||
|
|||
![]()
Onko kaikissa Samuraissa sama loota?
Aikani googletin ja löysin jonkun vanhemman samurain vaihteiston uudelleenkyhäyskuvat http://www.izook.com/tech/samurai/dr...nny/tranny.htm . Onko vitosvaihde tuossa "hännässä" pakin kanssa? |
|
|||
|
|||
![]()
Tästä olen kiinnostunut. Onko välityksien muutoksista vuosimallien vaihtuessa tietoa?
Onko SJ-413 mallia ollut 4-Vaihteisena? Olin ostamassa 15-vuotta sitten kolaroidun sj-413:sen lootaa, mutta keppiä heiluttelemalla en löytänyt kuin neljä pykälää eteenpäin ja nuppi oli kadonnut. Pakki meni päälle. Laatikko ei ollut 410:stä, sen tunnistin kyllä. |
|
|||
|
|||
![]() jep
Oisko vitosen synkrorengas mennyt särki, mulla ainaki tojossa teki noin.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki SJ410 -82 kysymyksiä/ongelmia | Sampza | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2008 20:34 |
Myydään suzuki samurai/413 | -sami- | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.09.2008 14:00 |
Myyty Suzuki Samurai -89 | Nerd-O | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 05.09.2008 16:50 |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
M:Suzuki Samurai vm-89 | JKP | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 08.03.2007 14:49 |