![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Range koneswapHei; Hankin ensimmäisen Range roverini menneellä viikolla. Koneena on VM 2.5 td, laatikko tod.näk. rangen oma 5-lovinen. Kone on sinänsä kunnossa, ajatukset kiertävät kuitenkin 6 cyl+automaatin äärellä. Mitä kone& laatikkoyhdistelmää tuohon voisi ajatella maantiekäyttöä ajatellen? Tarkoitus on ajaa mahd. mukavasti ja taloudellisesti. Sen verran olen asiaan perehtynyt, että Mersun 3.0td ja Volvon 2.4tdic voisivat olla vaihtoehdot. Auto on -85 classic. Kiitos vaivan nähneille:
|
|
||||
|
||||
![]()
Mersun om 60x koneelle on olemassa asennussarja, sopii rangen zf automaatin eteen. Mulla olis sellainen myynnissä h 550e.
Sarjan lisäksi tarviit automaatin, ja mb koneen 2l, 2.5l, 3l. 3l kuutonen on aika pitkä konehuoneeseen... itse vähän funtsailin, että 2.5 DT kone olis aika passeli. Pienellä virityksellä n. alkuperäisen bensa koneen tehot. Osat mersun koneeseen on ainakin helpommat löytää, kuin VM:ään ja ehkä jopa halvemmat? Mersu foorumeilla on vaikka kuinka paljon turbojuttua om60x koneista. TEMÄHIK |
|
|||
|
|||
![]()
täältä voisi löytyä lisää tietoa http://www.roverfriends.fi/foorumi/index.php
|
|
|||
|
|||
![]()
Mites tuohon Mersun automaattiin (tai manuaaliin) saa helpoiten jakiksen?
Koplaamalla Rangen oman vai jonkun muun? TT |
|
||||
|
||||
![]()
toi mitä -ranke- tyrkyttää, on adapterisarja Mersun koneen ja Rangen ZF autom.laatikon väliin
tää lienee helpoin tapa
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Range | mersuonkiva | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 08.03.2009 21:12 |
M: Range -72 | Pasi66 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 20.04.2006 19:57 |
M: Range -88 | MK | O/M/V Muut | 0 | 31.08.2005 21:17 |
M: Range 72 | range_72 | O/M/V Muut | 19 | 08.06.2005 21:00 |
M : Range -76 | O/M/V Muut | 15 | 31.01.2005 22:36 |