![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() putki runkohässäkkä laplanderin tekniikalletarkotus olisi tehdä putkesta runko johon istutasi amatzonin pellit voiman siirto on laplanderin moottoriksi tulee viilattu b 20 näiltä näkymin jos ei muuta saa edullidesti sillä koko projektin kustannukset on pysyttävä 3500 eurossa katsotaan mitä tästä tulee profilissa on muutama kuva
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Hienoa.Tästä tulee mieleen kaverin "mörveli" rakennelma
![]()
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Hauska idea, mut hahmotelma kuvan mukaan näyttää ihan pirun korkeelta = kaatumaherkkä
![]() Toisaalta ku tekee siihen sääntöjen mukaiset turvakaaret ja ajaa aina turvavyöt kiinni, niin eihän siin sit mitään ![]() Mut postailes lisää kuvia rojektin edetessä. Mä jättäisin ton kyl iha pelkälle putkikehikolle vähä niinku toi Mörveli projektiki. Mikäs akseliväli tulossa? Mitkä renkaat? |
#4
|
||||
|
||||
![]() runko
rungon mitet 750x3000 mm
akseli väli 2700 mm renkaita ei ole mietitty vielä koska katotaan mitä butjetista jää onko kellään ehdotuksia minkä auton ohjaus simpukkaa kannattaa käyttää onko laplanderissa ollut vakiona hytraalipumppu oli nimittäin jakolaatikon ulos otossa sellanen kiinni tällä hetkellä butjesta on käytetty 500€ jolla saatiin tekniikka ja runko palkit muutama kilo pulttija ja muttereita ja korvakkeita ynnään joskus nätin erittelyn kuhan kerkee |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo VALPissa ollut hydrauleja mutta bandwagenissa sama jakolaatikko hydrauleilla eli mitä todennäköisimmin laatikko tai ainakin hydrauliikka sieltä peräisin.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
tällä hetkellä butjesta on käytetty 500€ jolla saatiin tekniikka ja runko palkit
et sitten hommannut ohjausvermeitä "patrolista/yms" muuta tekniikkkaa( esim. kilvistä poistettu), eli kaikki tarpeellisen samaan kasaan. ![]() hytikka yms, mikä rengas luokka, kaikkihan kestää "normi" käytön? |
#7
|
||||
|
||||
![]() kuvia
jotain pientä saanut rakennettua
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Jos jakolaatikosa on hydrauliikkaa ja bankusta peräisin niin se on vaihteisto öljyn kiertoon lauhduttimelle.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Onks edistyny??
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
eipä oikein mitään saanut aikaseksi muutakun purettua moottori ja vietyä kannen kaverille laitettavaksi
kun on mennyt tuo vappa aika kesä lelua viksatessa ja käyttiksen sähköjen kanssa tapellessa |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvo Laplanderin hankinta | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.08.2008 08:14 |
Onko väärästä ET:stä haittaa tekniikalle? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.01.2007 00:29 | |
Laplanderin varaosat | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 10.05.2005 14:10 |
Laplanderin renkaat | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 23.04.2004 16:50 | |
o: Laplanderin käsijarrukengät | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 13.09.2003 17:19 |