![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() NeMyyty myytyMyyty Viimeksi muokannut runneri : 03.09.2011 17:08 |
|
|||
|
|||
![]()
yksi.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mikäs olis tiukka hinta jos vkl hakis pois.?
|
|||
|
|||
![]()
120e näin aluks. Sille myyn kuka ensin antaa rahan kouraan.
|
|
||||
|
||||
![]()
ok. täytyy perjantaina katsoo mikä on tilanne.
|
||||
|
||||
![]() Swiftin ruisku
En ole ostamassa tätä peliä, mutta pari kysymystä myyjälle tai sille joka vehkeen ostaa.
Olisi kiva saada tiedot ECM:n tyyppikilvestä. Tämä on yleistä uteliaisuutta mikä liittyy Juuson Suzukin EFI konversion valmisteluun. Olen tutkinut Swiftin yksipisteruiskun ohjausboxia vähän pintaa syvemmältä. Tässä linkki projektisivulle. http://www.kolumbus.fi/juha.niinikos...Suzuki_ECU.htm Mulla käsissä olevissa ECM:missä on seuraavat tunnistetiedot. En ole vielä selvillä mihin viimeinen numero (2 tai 3) vaikuttaa. Voi kertoa jos tietää. ![]() ![]() Vähän asiaan liittyen. Jos jollain on ylimääräinen EHJÄ tyhjäkäynti-ilma venttiili, niin olen kiinnostunut ostamaan sellaisen. Kuva venttiilistä. Myös vastaavat PWM venttiilit käyvät. t.Juha |
|
||||
|
||||
![]()
Tuun perjantaina tai vkl hakeen pois jos vielä on silloin ja saan jonkun lähtemään hakemaan..
|
||||
|
||||
![]()
Multa löytyy Swiftin laturi lainaan,jos siitä ei muuta puutu,niin saat sen koeajokuntoon.
Viimeksi muokannut Racingrabbit : 22.01.2009 17:34 |
|
|||
|
|||
![]()
UP
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Beadlock kehät Jormalaisen 15" h:120e | haapala | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 26.06.2007 10:50 |
M:cooper 235/75R15 M+S 120e *myyty* | akp | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 30.04.2007 05:49 |
m:aurora 235/75/15.nastat 2kpl.ajettu n:500km.120e | henteri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.01.2007 21:46 |
M: vanteet 6x16 120e | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 13.05.2006 15:18 |