![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hj60:n käynnistysongelmaMistä alkaa etsimään vikaa, kun auto ei meinaa käynnistyä? Hehkutukset x 4 saa tehdä välillä viiteenkin kertaan eikä vanha hojo välttämättä syty silti. Starttaa pirteästi ja kitkerää savua tulee vuotavan pakosarjan välistä, joissa 2 pinnapulttia poikki niin ei saa kiristettyäkään. Ilmaa ei ole, eikä sakkakupissa vettä. käynnistyttään toimii normisti 6:lla pytyllä. Vinkkejä kaivataan kovasti!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Liekö enin osa hehkutulpista pimeinä
__________________
Liian monta ikuisuusprojektia... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Eli hehkujen vaihdosta aihetta aloittaa. <kiitoksia
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ilmanputsarista nostat kannen ylös ja laitat kuumailmapuhaltinen puhkuun lämmintä ilmaa ja juokset starttaamaan. Jos lähtee niin kuin hirvi makuulta, vaihda ne hehkut. Ja tän vinkin testaat sitte kylmällä koneella. Toinen test ois se että mittaa hehkutuksen aikana jännite siitä hehkujen kiskosta. Jo se on sama kuin akkujen jännite niin vaihda tulpat.
Edit: se kuumailma puhallus siis sinne ilmaläpälle menevään putkeen |
#5
|
|||
|
|||
![]()
KIITOS NEUVOISTA taasen!!!!
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
no kuin se herää lämpimänä..ku sammutat,käyt kiskalla ja starttaat siit menoksi?kyl mul hojo aikoinaan heräs päivän ensi startin jälkeen ihan siivosti vaisk hekuja oli joskus rivi pimeenä..voisko olla ilmavuotoa imupuolella?
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Lämpöisenä käynnistyy kyl heti.., jahka saa alunperin käyntiin?
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kyl mulla aikanaan HJ lähti lämpimänä ilman hehkutusta käyntiin, mut kylmiltään olis saanu hangata vaikka akut tyhjiin, mutta ei sitten millään käyntiin.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Mulla samanlaiseen onkelmaan auttoi uudet hehkut. Omaani vm.82 hoijakkaan paiskasin 23V HKT:een hehkut.
__________________
EX HJ60 TDIC -82 Joskus vielä se hodari ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Hehkuissahan se vika oli! HKT:en hehkut oli vielä jopa halvemmat. Taas mennään
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
jep, se on tuo kammiokone semmonen ettei lähde edes kesällä ilman hehkuja käyntiin, suoraruikka lähtee ilman vielä pikku pakkasestakin..
kuinkas on nuo HKT:t pelanneet toisessa merkissä? nissan/ datsun ja mitsu kulkineissa ei ainakaan hyvää sanottavaa... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki samurain mystinen käynnistysongelma | Gizmou | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.02.2014 07:08 |
rellun käynnistysongelma | ärjy | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 01.08.2013 20:44 |
King capin käynnistysongelma | jakenbj | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.01.2011 00:06 |
Samurai käynnistysongelma + etuakselin öljyvuoto | Smäkä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.09.2009 23:13 |
BJ:n käynnistysongelma ei oo enää | P.S-77 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.10.2006 06:27 |