![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() APUA Nivan vaihdelaatikon kanssa.Olen joskus nähnyt kuvia nivan askin paremmasta kiinnityksestä? Koitin just äsken etsiä mut en löytänyt.... Olisiko kellään kuvia tai tietoa mist sais? Ja minkälaisia Fiatin jousia olette käyttäneet nivassa takana "Pidempiä kuin original"
|
|
||||
|
||||
![]()
Jakiksen parempien kiinnikkeiden laitosta oon kuvia nähnyt, mut onko joku vaihdelaatikonkin kiinnityksii parantanut?
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa yksi malli jakolaatikon kiinnitykseen
![]() Vaihdeaski taitaa kestää kyydissä ilman ihmeempiä temppuja... Takajousiin apuja kysy Juuan mestareilta niillä on jousia hyllyssä malli 35mm korottavat. Viimeksi muokannut Patu925 : 20.01.2009 18:29 Perustelu: jousen speksit kohdalleen |
|
|||
|
|||
![]() VS
Kiitoksia kuvatuksista.
|
|
||||
|
||||
![]()
itse tein nivaan lähes samanlaisesti, mutta noiden orggis kumien tilalle perus kumityynyjä.
|
|||
|
|||
![]()
Onkos kellään tietoa minkälaiset nuo offroadtarvikkeen nivaan käyvät jouset ovat käytännössä (jäykkyys yms.), entäs hinta/kpl.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
apua kaivataan nivan kanssa | Punanenä | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 14.03.2008 19:07 |
Apua tietokoneen kanssa! | Chit-Chat | 5 | 09.11.2007 22:24 | |
Apua tarvitaan hiluxin kanssa | raihatsumies | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.09.2007 08:32 |
Apua tarvitaan hiluxin kanssa | raihatsumies | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.09.2007 20:20 |
HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.01.2006 00:36 |