![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Loppiaisajelut Iittalassa 6.1.2009Pötkö järjestää ajelupäivän Loppiaisena 6.1 2009 Ajelut alkaa klo 10.00 Osoite on Ahlajärventie 335 Iittala Tiedossa mielenkiintoista maastoa 044-9433476/ Pötkö
Viimeksi muokannut PikkuMyy : 27.12.2008 11:14 |
|
||||
|
||||
![]()
Perkules... kerrankin mä nään nää ajoissa. Tahtoo mukaan.
Onkos siellä paljon kostiaa... jos ei niin jos mä tohon Myyn tyyliin avolla? Tekis mieli ulkoiluttaa jeeppiä... ![]() ![]() ![]() Kelpaako tämä ilmoittautumiseksi vai pirautanko pötkölle? Tuliskohan toi Ipe kyytiin??
-Janne- Fj-40 -68, BJ-40 -77, HJ-60 -85, CJ-5 -68, CJ-5 -64 Viimeksi muokannut BJ40 : 27.12.2008 22:30 |
|
||||
|
||||
![]()
Kelpaa hyvin ilmottautumiseksi.
Laitas Jeeppi kondikseen niin päästään mylläämään. ![]() Viimeksi muokannut PikkuMyy : 27.12.2008 22:46 |
|
||||
|
||||
![]()
kerranki kun olis nähny ilmon ajoissa, ni oon töissä!
|
|
||||
|
||||
![]()
Nyt se on junnu pekkasen paikka
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
saisinhan mä sen pekkaseks jos haluaisin, mut töistä pois ja takaisin yhden päivän takia yli 500km ajoa ei oikein huvita.
|
|
|||
|
|||
![]()
määkin voisin olla paikalla jos saan kuljetuskaluston.. auto ei o parhaassa mahdollisessa hapessa mut eiköhän sillä vielä tän reissun pääse... (luulisin)..
|
|
||||
|
||||
![]()
joo ilmotetaan tänne että tulossa ollaan jos vaan saan hilut ja röhkön nipuun
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kerros vähän tarkemmin et minkälaista maastoo siellä on et uskalletaanko me täältä parkanosta tulla sinne ajeleen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Pieni alue sekalaista maastoa ja upottavaa suota, saa ihan itse valita mistä menee.
![]() Lapikkailla olen siellä ajellut ja aika hyvin pärjännyt, sitten vinssaillaan jos ei kulje. Tervetuloa vaan ajelemaan! |
|
|||
|
|||
![]()
Onko sinne muuten kuinka paljon autoja ilmottautunu ja onko maanomistajan maksua?
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole tietoa vasta kun paikan päällä montako autoa tulee, osa porukkaa ei paljon ilmoittele jos tulevat ajelemaan.
Maanomistaja ei peri maksua ajeluista. |
|
||||
|
||||
![]() joo
vois yrittää saapua jos näin hienoo keliä on.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kai mäkin koitan tulla, kun sain jarrut korjattua. Aika huonoksi oli päässyt, kun edestä puuttui jarrupala kokonaan ei ollu ees rautaa jäljellä. Joutu vaihtaan koko satulan.
Jokohan näillä pakkasilla jäät Pötköllä kestää? |
|
||||
|
||||
![]()
Oli puhe Kankun kans jospa lähettäs verestää muistoja eli suohon jumittaa ja kolaroimaa HJ:n ja BJ:n voimin..
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei tietoa jäiden kestävyydestä, sitten viimeistään nähdään kun ojien yli yritetään. Päästään kuivin jaloin tai sitten ei.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Olisko joku lähtömiittinki hyvä jos ajellaan letkassa täältäpäin.
Turengin Neste klo 8.30 vai mikä olis hyvä aika ja paikka. |
|
||||
|
||||
![]()
Sehän olisi ihan hyvä aika ja paikkakin passeli, tapaammeko sitten siellä aamukaffeen merkeissä. Olen jo informoinut muutamalle kaverille ja heille
sopii. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Juu Turengin neste passaa hyvin, olikos se neste ihan siinä turenki cityn keskustassa?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
KUVEJA????
|
||||
|
||||
![]()
Kuvia näkyville.
Reipas mönkijäkuski hakee vauhtia Loikan jälkeen loiskis. Jumiin jäi. Vinssi esiin. Kalan BJ Aika paksu jää hajos tässä ojassa. |
|
||||
|
||||
![]()
Pötkölle kiitoksia ajoista. Jotkut vähän kaipaili lisää märkää, mutta nyt päästii ainakin ajamaan enemmän kun yleensä. Ja ajaminenhan on kivaa
![]() Lisää kuvia. Vuorinen Kala Juksa jumissa ja tiukasti, vinssattiin kahdella vinssillä ja toinen vielä puun kautta pylpyrällä. Pinioni poikki HJ:sta. Jimmy, vakuuttavaa menoa, ei mistään löydetty näillä keleillä semmosta paikkaa mikä olis tehny edes tiukkaa. Viimeksi muokannut luppakorva : 06.01.2009 17:47 |
|
||||
|
||||
![]()
BJ40 jäi vielä parit kuvat laittamatta, enempää ei mun kameraan kertynytkään.
Paha oja, kaikki vinssas paitsi Jimmy. BJ40 hakee ajolinjaa. Ei se nyt auttanut, vinssi käytöön. Vinssin käyttövipu vähän jumitteli. Toinen paikka mistä saatiin jää rikki. Tais tässäkin kaikki paitsi Jimmy vinssata, epäreilua ![]() Kivikossa kikkailua. |
|
||||
|
||||
![]()
kiitokset auttajille ja pötkölle ja muille, kivaa oli vähän jumitella
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kausi 2009 | tomikoo | Tapahtumat | 4 | 22.11.2008 22:01 |
Helsinki-Salehard 2009 | J20 | Tapahtumat | 2 | 04.09.2008 13:35 |
Pro Modified 20?? | Racingrabbit | Maasturiprojektit | 13 | 02.01.2008 20:20 |
Ajelupäivät Iittalassa 10.11 -07 | PikkuMyy | Tapahtumat | 32 | 12.11.2007 17:20 |
5.5 ajelut iittalassa. | pötkö | Tapahtumat | 33 | 13.05.2007 21:56 |