![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() minkälaisia vik..mulle kaupattiin 1990 corvettea sillä on ajettu 120th,vaihteisto 6v manuaali.onko corveteissa tyyppivikoja joihin kannattaa kiinnittä huomiota ja muutkin neuvot olis paikallaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Itse tutkisin auton huoltohistoriaa. Mitä ja koska tehty. On makuasia, pitääkö auton olla alkuperäisessä kuosissa. Itse arvostan sitä. Toimivatko kaikki sähkövarusteet, antaako ECM vikakoodeja, mittariston toiminta... Ja onko auto ajossa ryhdikkään oloinen, kuuluuko epämääräisiä ääniä (pyörän laakerit). Kaikki on tietysti suhteutettava hintaan.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
etulokasuojassa luki jotain tuningista,onkohan jotain erikoismalleja olemassa,auto on hankittu yk joukoissa ollessa. kuume on kova!! |
|
|||
|
|||
![]()
Jos katsot noita aiempia keskusteluja löydät varsin monta "Vetten hankinta" yms josta löytyy
vastaus kuumeeseen... PS Näit mahdollisesti tekstin "Tuned Port Injection". "Tuning" on jotain ihan muuta... |
|
|||
|
|||
![]()
Vetten ostamisessa pätee samat säännöt kun minkä tahansa "vanhan" auton ostossa, jos mahdollista kannattaa koe ajaa muitakin yksilöitä, ja vertailla!
Ylimääräiset natinat eivät kuulu vetteen kun ei muihinkaan autoihin, vaikka vetteissä niitä esiintyykin yleisesti! Maltti on valttia, ja kannattaa aina "nukkua yön yli" ennen päätöstä, eikä ostaa väkisin kuumeen ollessa päällä! MikkoM |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
minkälaisia vakuutuksija pidätte Maastureissanne? | hamaBJ40 | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 16.02.2007 15:09 |
Minkälaisia kokemuksia Fedima Maximoista | KajdePuu | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 17.01.2007 20:24 |
Onko minkälaisia kokemuksia bj-45:sta | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 31.05.2005 09:03 | |
Minkälaisia lukkoja? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.07.2004 06:43 | |
Minkälaisia ovat SAVERO renkaat?? | Ahma | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.02.2004 19:46 |