![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() kierrejousistaeli eli. kysymyksenä tällä kertaa. jos jousitustyyppiä muutetään lehdistä kierrejousiin, niin onko etu ja takapään pyöräntuenta oltava samasta autosta? siis toisin sanoen jos eteen laitetaan vaikka rangen tukivarret ni onko takanakin oltava rangen? tyhmä kysymys joten saa antaa tyhmän vastauksen ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei tartte.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
entäs onko kenelläkään tietoa millane 4runnerin takapään tukivarsitoteutus on käytännössä? antaako joustoa kuinka hyvin ja onko järkevä ratkaisu? riittäis akselimassa juuri ln46 hiluun.
hiluksissa 1450kg ja 4runnerissa 1460kg. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
eikös runnerissa ole lehdet takana? en ole ihan varma...
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
nelilinkki panhardilla on runnerissa.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
http://www.4x4offroads.com/toyota-4runner.html
entiä onko tehdastekoisena samanlainen, jos on niin aika mielenkiintoinen toteutus verrattuna "jakareihin" |
#7
|
|||
|
|||
![]()
pystyykö joku antamaan mittoja noista tukivarsista? putken halkaisija,reikäväli,puslan halkaisija
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kierrejousista | -P- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.11.2007 19:06 |
Jeeppien kierrejousista | Joakim1 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.01.2007 20:58 |
Hj:n Kierrejousista... | Arttuperkule | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 18.08.2005 21:25 |