Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.11.2008, 18:46
spede80:n Avatar
spede80 spede80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 405
Perusasetus

Suikka Sj 410 ja SOA


Totanoin niin oisko jollakin tietoa et millä tavoin ois helpoin saada perämurikan ja jakolaatikonkulma kohilleen? Etuperä onnistu hyvin mut takana ei satu millään kohilleen! Eikä viitsisi uudelleen alkaa hitsaileen jos ei saa kulmaa heti kohilleen! Tällähetkellä tilanne on että perämurikanlaippa on hieman liikaa ylöspäin ja tästä syystä takakardaanin ristikkonivel väärässä kulmassa mikä olis helpoin korjaus toimenpide?

__________________
Off Road Klupi Ilimanmithän
Ei sole poika mikhän muutako lorttapohjassa ja mättöä konepellille
www.lvikemppioy.webs.com
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.11.2008, 19:47
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Olikos sinulla jo se jousipeti hitsattu kiinni kokonaan? Jos on niin ei varmaan ole kuin 2 vaihtoehtoa, irroittaa se tai tehdä/teetättää palat joilla saa sitä kulmaa säädeltyä. Eli siis suomeksi, pala joka toiselta laidalta esim 5mm paksu ja toiselta 0, jotain mm
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.11.2008, 20:33
spede80:n Avatar
spede80 spede80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 405
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Caddy Näytä viesti
Olikos sinulla jo se jousipeti hitsattu kiinni kokonaan? Jos on niin ei varmaan ole kuin 2 vaihtoehtoa, irroittaa se tai tehdä/teetättää palat joilla saa sitä kulmaa säädeltyä. Eli siis suomeksi, pala joka toiselta laidalta esim 5mm paksu ja toiselta 0, jotain mm
No onhan tuo hitsattu ja kahteen kertaan ku enxinmäisellä kerralla irtos pedit akseliputkesta ja sehän tässä harmittaakin kun mittailtiin et pitäs olla kohillaan niin ei prkel ollu! onko siihen mitään mittoja jos vieläkerran rälläköin jousipedit irti niin sais kulman oikeaksi?

Tai sit todellakin taitaisi olla helpoin ja nopein tehdä tollaset "kiilat". Ilmeisesti jakolaatikon ääntely johtuu nelivedolla ajettaessa tosta kulmasta! Kun löysää kaasua niin jakolaatikko surisee ja jakolaatikon keppi tärisee perkeleesti?
__________________
Off Road Klupi Ilimanmithän
Ei sole poika mikhän muutako lorttapohjassa ja mättöä konepellille
www.lvikemppioy.webs.com
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.11.2008, 21:10
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Mulla tekee sen jyristyksen ja tärinän etukardaanin laakeri, ehkä? Taka kardaanin kulma oli helppo laittaa kohdilleen, katsoi vain perän ja kardaanin linjan täysin suoraksi. Ainakin minun autossa takajordaanin jakolaatikon puolen kulma jäi kohtuullisen hyväksi näin!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Suikka 410 panzer O/M/V Ajoneuvot 0 22.07.2008 21:56
M: Suikka kuningaskulkuri O/M/V Ajoneuvot 2 14.05.2008 04:27
M: Suikka 410 Sutsuki O/M/V Ajoneuvot 8 13.04.2008 11:23
M: suikka 410 -83 suikkeli O/M/V Ajoneuvot 20 01.12.2006 21:05
O:Suikka Käyttäjä O/M/V Muut 4 29.09.2004 18:33


Sivu luotu: 00:10 (GMT +2).