Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.04.2009, 07:52
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Cam1 Pajero -92


Laitetaas tästäki tänne juttua, alkaa jo yhenlaiselta rojektilta tuntuu.
Pohojolan tallis, "remontin korijausta" käyttökinneriin. Parikymppii välystä aksiaalin nokas ja kiilaura levenny, et tämmöst tänää ja huomen jotai muuta. Piti alkaa kattoo kun "viipotteli" hihnapylpyrä joka oli uusi ja liimojen kans aikasemmanomistajan liikkees teettämä remppa.
Ei varmaa ois kauan pysyny kun tuntuu olevan jonkusortin ominaisuus miksisunpitimessä, tiiä sit mikä tuonki aiheuttaa.
Jääkö se remminvaihonyhteyes löysäl, näyttää kuitenki yhenpultin takana nuit liikkuvia olevan 5kpl..

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	klappi.jpg‎
Views:	711
Size:	81,6 Kt
ID:	4674   Click image for larger version

Name:	norttalli.jpg‎
Views:	774
Size:	91,1 Kt
ID:	4675  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.04.2009, 10:35
mki:n Avatar
mki mki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.05.04
Sijainti: ÄÄNEKOSKI, Finland.
Viestit: 365
Perusasetus

Kahdes muus oon kans kuullu vastaava vikaa olevan, hämärän peitos mikä aiheuttaa.....
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.04.2009, 11:05
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mki Näytä viesti
Kahdes muus oon kans kuullu vastaava vikaa olevan, hämärän peitos mikä aiheuttaa.....
Oma spekulaatio et oisko nuo uutena jo himpun harvat ja/tai jää remmin vaihos vähän löysälle?
Tuos kuitenki nuit palikoita yhenpultin takana, "stefarenkula", tasapainoremmin pylpyrä, välilevy, jakoremminpyörä ja siimapyörä/ "tampperi"<--nää osat oli uusia ja vielki uudenveroses kunnos..
Aattelin ainaki "tapittaa" tasapaino/ jakoremmi ja siimapyörän yhes klöntiks niin tulevat sit kahenkiilan varaan toki kampiaksiaali kunnostetaan.
Konees 30tkm sit laitettu uus kansi ja alakerta 200tkm aj. tehdas uus..

Sit lisää löytöjä, urpos 1cm pitkä railo ja vuos sit vaihetus laatikos painelaakerin aksiaalis 3-4mm klappi "ilmesesti painelaakeri leiponut ja syönyt ton pinnan". Tästä oli kuitissa maininta joka oli tehnyt rempan..
Mites lähteekö toi kytkinkoppa niks naks irti? korjailis samal senkin..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	railo.jpg‎
Views:	636
Size:	79,8 Kt
ID:	4679   Click image for larger version

Name:	klappia.jpg‎
Views:	607
Size:	89,4 Kt
ID:	4680  
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.04.2009, 19:44
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Pesuri kylvyn jälkee ja oilit lämmittelin puhaltimella oilipohjaa n.30asteiseks nii tuli "ehkä" vaha paremmin ulos.. jospa sen alkuviikost sais purettua.
Keulan korkeuski ilman mottia ois isompia pyöriä varten parempi..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	motti.jpg‎
Views:	482
Size:	74,1 Kt
ID:	4696   Click image for larger version

Name:	024.jpg‎
Views:	522
Size:	80,0 Kt
ID:	4697  
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.04.2009, 12:31
mki:n Avatar
mki mki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.05.04
Sijainti: ÄÄNEKOSKI, Finland.
Viestit: 365
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cam1lla Näytä viesti
Oma spekulaatio et oisko nuo uutena jo himpun harvat ja/tai jää remmin vaihos vähän löysälle?
Mites lähteekö toi kytkinkoppa niks naks irti? korjailis samal senkin..
En tiiä, vaikuttaa aika kummalle, eihän sen kampiakselin pultin pitäis muuta ku pitää siivapyörä kiilauralla?
Kiilanhan pitäis pitää palikat kohallaan pyörimisen suuntaan, jossei siillä sitte ookkin tarkotus kiriä koko pakettia kasaan jolloin pakkanen / käyntilämpö saa kevytvalukapulat laajenemaan eri tahtiin ku kampiakselin, jolloin ne löystyy ?

Mulla oli itellä painettu toi jakopään / tasapainoakselin riffelit kasattu kuparitahnalla, ei saanu irti ku ulosvetäjällä kun vaihoin tuon kampiakselin stefan. Ensin luulin et on liimalla kii, mut ei.

Kykinkopassa ei pitäis olla mitään ihmeellistä, 4 pulttia, oikein käypänen hylsy, mieluiten 12 kulmainen. Ne on aika lujassa + liimat laatikon ja kopan välissä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.04.2009, 19:23
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Jeps. Tuon kampuran pultin tilailin uuden n.10€ "joissakin wv:ssä kehotetaan toi vaihtaa" ja noi vauhtifillarin pultit vois uusia se on ainoostaa "pulttien varas" kampuras kyl kohdistus tapille kolo mut vauhtifillaris ei..
Alakerta hyväslyönnis et noi 200tkm pitää varmaa kutinsa. Huomen kampura koneistamoon, kiertokangenliuskat ainaki vaihan runkojen puolel mennää samoil "ainoostaa kosmeettista".
Kyl nykyajan öölit on parantunut, tälläki päästelty synteettisillä tuo määrä nii huomioitavaa puhtaus ei minkäänlaista pikeytymää..
Älyttömän hengetön tuo toppari pykälä nuis oritsinelli kiertolaakereilla.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	luakeri.jpg‎
Views:	377
Size:	78,5 Kt
ID:	4700   Click image for larger version

Name:	Alakerta.jpg‎
Views:	450
Size:	97,1 Kt
ID:	4701  
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.04.2009, 17:33
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Renkaat tuli 32/11,5/15, vanteet nyt 10x15 -32 et enämpi passeli ois -15/-20. Takaa pinta pysyy kaaren sisäl, eessä tulee aavistus ulos pitää kehittää jokin levike..
Koneesta otin tuon 30tkm paikalla oleen kannen auki, löytöjä keinuvipuakselista tippunu 2kpl 8mm prikkoja nokan alle ja 5kpl ohjurin kumeja lyöty reippaammasti et katkennu kumi/ jousiosa irti "käyny itelleki joskus poikasna noi" mut et liikkees perk.. ja noi irto osat nii ei oikeen vakuuta tuon ko. liikkeen serfitikaatit..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	re.jpg‎
Views:	576
Size:	82,4 Kt
ID:	4861   Click image for larger version

Name:	009.jpg‎
Views:	578
Size:	93,3 Kt
ID:	4862   Click image for larger version

Name:	008.jpg‎
Views:	508
Size:	89,8 Kt
ID:	4863  

Viimeksi muokannut Cam1lla : 14.04.2009 17:35
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.04.2009, 20:12
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Onkos kukaan paininut kanspahvien kans? Tarvikkeena ei saa kuin yhtämallia "jokamuka" käy kaikkiin?, mut Mitsunliikkeen huoltomanuska antaa turbollekki 91-99 kolmea paksuutta.
Saas nähä saako nuist kuvist selvää känny kameral otettu, omal koneel näkyy just ja just..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	foto1.jpg‎
Views:	229
Size:	56,0 Kt
ID:	4890   Click image for larger version

Name:	foto2.jpg‎
Views:	228
Size:	64,7 Kt
ID:	4891   Click image for larger version

Name:	foto3.jpg‎
Views:	197
Size:	55,0 Kt
ID:	4892  
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 16.04.2009, 20:20
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Jos meinaat selvitä vähällä rahankululla, niin osta orkkis tiiviste.
Meillä meni tarviketiiviste muutaman tonnin ajeluilla ihan mössöksi = ylimääränen kansiremppa
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 16.04.2009, 20:28
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Jos meinaat selvitä vähällä rahankululla, niin osta orkkis tiiviste.
Meillä meni tarviketiiviste muutaman tonnin ajeluilla ihan mössöksi = ylimääränen kansiremppa
Vähän näi aattelinki sais vain ton kampuran et pääsis kattoon ton mitan, uus alakerta laitettu -0jotain nii ei oikeen vuosimalliikaan tierä..
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 17.04.2009, 12:08
mki:n Avatar
mki mki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.05.04
Sijainti: ÄÄNEKOSKI, Finland.
Viestit: 365
Perusasetus

Ite laitoin koneistamon suosituksesta monikerros metalli tiivisteen, tiiä sitte onko se hyvä...
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 17.04.2009, 19:39
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Kummalista hommaa, kävin alkuviikost laittaa vakuutusyhtiös liikennekäytöst poistoon ja tänää tuli uus ote postis.
Ennen oli jarrukärrynpaino 3300kg "omassa lokerossa ottees", nii täs uudes on kirjattu lisätietoihin otteeseen 3165kg ja tuo 3300kg jääny pois.
Vaatii varmaa periaate oikasua alkuviikost, vai onko tuos jotai muutoksia tullu??

Tähän -92 "välimallii" ei löytyny uutta syyläriä tarvikkeena, -93 jo "tappi kiinnitteinen".
Ostin -91 mallin Nissenin "Vi..n kallis" jossa oli loppupelis kiinnikkeet vääräs kohti, muuten ei mikään ropleemo mut oli kaksrivinen orkkis kolme. Kävin sit palauttaa sen nii sattu yks korjaamon mies samaan aikaan luukulle nii meinas et hältä vois löytyy ja katos sehän oli sama.
Oli joku joskus halunnu uuden syylärin et lämmöt seilaa syyläri tukos.. Korjaamon kaveri meinannu et ei se sillä tokene, mut minkäs teet asiakashan on aina oikeessa "kansihan siit sitte piti kunnostaa..
Eli tää alkuperäinen lähes uudenveroinen oli jääny pyörii nurkkii.. Hinta ei pulloo pahempi, jäi viel 15 litran tapsaa itelleki vs. uus.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 20.04.2009, 17:11
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Kummalista hommaa, kävin alkuviikost laittaa vakuutusyhtiös liikennekäytöst poistoon ja tänää tuli uus ote postis.
Ennen oli jarrukärrynpaino 3300kg "omassa lokerossa ottees", nii täs uudes on kirjattu lisätietoihin otteeseen 3165kg ja tuo 3300kg jääny pois.
Vaatii varmaa periaate oikasua alkuviikost, vai onko tuos jotai muutoksia tullu??

Eli faktaa AKE päivitelly taas järjestelmiään ja tää 3165 tulee nyt ainaki Pajerois automaattisesti erikoisehtoihin "kuulemma suurin tilapäinen tiellä sallittu massa".
Tyypityksen mukaan 3300kg ja tätä saa kuulemma "soveltaa" kumma kyl miks eivät alkaneet merkkaan takas jos saa.. Vanha ote kuulemma riittää todisteeks tai sit käy konttuurilta tulostaan tyyppihyväksyntäpaperin.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 23.04.2009, 19:03
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Do dii ny rupeis osat olee kasas, jos siit viel kalun eiku moottorin sais aikaa..
Kannestaki viistätin putsuslastun, kampura ois täytelty kuulemma nui pitkittäi hitsaten sieltä täältä pare.
Toi öljypumppua pyörittävä hammasholkki oli myös kiilankohalt 5mm halki tuli mitsulta new.
Uudet kiilat, kingibolt, vauhtipylpyränpultit ja toi termari tuli ensin haettuu tarvike muuten sopi kyl mut ei ollut kaks toiminen niinkuin toi orgis !!
Syylärinkorkin hain jo aikasemmin ku oli jätetty painepuolen tiiviste pois ilmeisesti vanhan kasivian takia, tällä rupes tyhjä "lue jouto" käynnil vesi "glykoli" kiertää.. ja varmaa taas kannen ikä jatkuu et vesi on joka kolos..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	pajero92 005.jpg‎
Views:	345
Size:	71,0 Kt
ID:	5027   Click image for larger version

Name:	pajero92 006.jpg‎
Views:	367
Size:	86,5 Kt
ID:	5028   Click image for larger version

Name:	pajero92 007.jpg‎
Views:	338
Size:	84,3 Kt
ID:	5029   Click image for larger version

Name:	pajero92 009.jpg‎
Views:	343
Size:	86,4 Kt
ID:	5030   Click image for larger version

Name:	pajero92 010.jpg‎
Views:	325
Size:	78,8 Kt
ID:	5031  

Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 28.04.2009, 20:07
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Jouti taas aavistuksen pajottaa, alakerta kasas..
Oilipohjan tarkemmasa syynäykses löytöjä, loiskelevyst puolet kiinnityspisteist murtunu ja paripoikki. Öljynpinnantunnistin anturist on tuost päästä puonnu jokin magneetti jutska joka oli murusina tarttunu oilipohjaan, täst tuli nyt toistaiseksi "kevennetty versio" saa helpost vaihdettua öölinvaihdon yhteydes jos iskee joskus fetissi laittaa takas. Liekkö nämäkin ominaisuuksia..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	012.jpg‎
Views:	278
Size:	91,1 Kt
ID:	5163   Click image for larger version

Name:	005.jpg‎
Views:	312
Size:	57,7 Kt
ID:	5164   Click image for larger version

Name:	006.jpg‎
Views:	285
Size:	70,4 Kt
ID:	5165   Click image for larger version

Name:	009.jpg‎
Views:	308
Size:	71,6 Kt
ID:	5166   Click image for larger version

Name:	007.jpg‎
Views:	328
Size:	85,9 Kt
ID:	5167  

Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 30.04.2009, 20:06
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Lähellä oli jo tuon motin kasaus mut oli vanhoil venttiileil kasattu toi 30tonnia paikalla ollu uus kansi..
Eis muuten mut 5kpl venoista oli koneistettu kieroista, toki nyt pinnat vastas. Eipä kuitenkaan kehtaa tuossa säästää "40€", ens viikkoon menee et tulee uudet..

Ettei mene liian tylsäks tuli revittyy noi muovit auki ja ootettavissa oleva näky puolet helmast "ehkä" pelastettavissa.. Oli märkää mujua ainaki 4kiloa tuol välis..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	003.jpg‎
Views:	278
Size:	81,4 Kt
ID:	5185   Click image for larger version

Name:	010.jpg‎
Views:	411
Size:	94,4 Kt
ID:	5186   Click image for larger version

Name:	011.jpg‎
Views:	392
Size:	63,9 Kt
ID:	5187   Click image for larger version

Name:	012.jpg‎
Views:	330
Size:	43,2 Kt
ID:	5188   Click image for larger version

Name:	009.jpg‎
Views:	364
Size:	67,3 Kt
ID:	5189  


Viimeksi muokannut Cam1lla : 30.04.2009 20:08
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 01.05.2009, 14:19
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Ainu hyväpuoli nuis levikkeis et ku suojankaarii paikkaa nii autopysyy samanvärisenä ja voi sutii pensselil noi paikat.. etenemää päi.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	002.jpg‎
Views:	383
Size:	90,5 Kt
ID:	5195   Click image for larger version

Name:	003.jpg‎
Views:	387
Size:	76,1 Kt
ID:	5196   Click image for larger version

Name:	005.jpg‎
Views:	358
Size:	76,0 Kt
ID:	5197  
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 03.05.2009, 20:20
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Suola sopii ruokaan..
Täs taas näkee et hitsuuhommat saa kertoo kympillä, mitä et äkkii kattoo.
Jostai syystä kuskinpuoli säästyny ja taa hyppykuppa hyökänny tänne ojanpuolel.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	010.jpg‎
Views:	365
Size:	95,2 Kt
ID:	5230   Click image for larger version

Name:	013.jpg‎
Views:	381
Size:	96,0 Kt
ID:	5233   Click image for larger version

Name:	habero.jpg‎
Views:	375
Size:	73,2 Kt
ID:	5234   Click image for larger version

Name:	014.jpg‎
Views:	374
Size:	96,1 Kt
ID:	5235   Click image for larger version

Name:	002.jpg‎
Views:	351
Size:	85,7 Kt
ID:	5237  

Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 04.05.2009, 19:16
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Pientä edistystä," rupes tallis katto vuotaa" nii keskeyty..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	003.jpg‎
Views:	313
Size:	85,2 Kt
ID:	5244   Click image for larger version

Name:	siinäpäse.jpg‎
Views:	336
Size:	63,4 Kt
ID:	5245  
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 08.05.2009, 16:29
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Ny ois tuo kytkytin kopan holetsuki pistetty uuteen uskoo, metallia rympillä kiinni levennyksen kans tuolta takaa. teheva tuloo tuohon perään.. Rupeis olee kohta liittämis kunnos kone ja lotju.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	pajero92 002.jpg‎
Views:	229
Size:	74,6 Kt
ID:	5274   Click image for larger version

Name:	pajero92 003.jpg‎
Views:	241
Size:	65,8 Kt
ID:	5275  
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 06.06.2009, 16:54
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Pientä päivitystä, kone ois taas tikissää 1300km:n vetoreissu takana ja hyvin tuntuu läyhyttelevän..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	pajatso.jpg‎
Views:	634
Size:	96,5 Kt
ID:	5788  
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 02.09.2009, 21:44
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Tulipahan tääki heräteltyy tuost pihalt taas vakuutuksii lämpömittarin anturi oli sanonut työsopimuksen irti ja kuskin puolen etujarru tuntu jäävän päälle muuten läyhytti ihan jees, heti pientä tuunausta.
Tollaset 8" kajarit jääny joskus pyörii nurkkii löysi paikkansa tuolt katost, kattoverhoilua piti 15mm viilata alaspäi takapäästä et sopii oleen.
Sit halpahallist löyty koht. edukkaasti 129€ ladattava Maglite "ohan tuol taskulampul silti hintaa" pitihän se tuohon koetauluu täräyttää 4mm pulteil läpi ja mutterit taakse.
Pitäs alkaa tuo peräkontti viilaa nyt kuosii invertterit yms.
Pikkasen ois "ehkä vinssi mieles tuohon keulaa mut ois taas v...sti kaikkee muutaki et ei joutas tätäkään kovin paljon ropaan.
Iskarit joutuu melko varmaa katastuksee uusii nii ehkä vois aavistuksen pitempii jousii samal aatella.
Nuist jousi paikoist tai käykö jostai muusta aavistus oritsinellii pitemmät ja tuost vinssist voi ehotuksii heittää..
naru vai vaijeri, kuitenki ajellaa tuol suolan seas..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	008.jpg‎
Views:	416
Size:	83,7 Kt
ID:	7482   Click image for larger version

Name:	009.jpg‎
Views:	480
Size:	94,6 Kt
ID:	7483  
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 31.10.2009, 18:00
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cam1lla Näytä viesti
Do dii ny rupeis osat olee kasas, jos siit viel kalun eiku moottorin sais aikaa..
Kannestaki viistätin putsuslastun, kampura ois täytelty kuulemma nui pitkittäi hitsaten sieltä täältä pare.
Toi öljypumppua pyörittävä hammasholkki oli myös kiilankohalt 5mm halki tuli mitsulta new.
Uudet kiilat, kingibolt, vauhtipylpyränpultit ja toi termari tuli ensin haettuu tarvike muuten sopi kyl mut ei ollut kaks toiminen niinkuin toi orgis !!
Syylärinkorkin hain jo aikasemmin ku oli jätetty painepuolen tiiviste pois ilmeisesti vanhan kasivian takia, tällä rupes tyhjä "lue jouto" käynnil vesi "glykoli" kiertää.. ja varmaa taas kannen ikä jatkuu et vesi on joka kolos..
No niin kiitos VICTOR REINZIN kansipahvin rupes hikoileen ulospäin "vajaa 10tkm, koneistamon mukaan piti olla uus painos joka kestää. Oli viimetalvena kerännyt kaikki vanhat myynnist pois ja tehnyt uudenpainoksen, joko lipsahtanut vanha joukkoon tai sit vaan ei tää uuskaan toimi. No soiteltu koneistamoon ja tää lähtee sit maahantuojalle saas nähä mikä tuomio on "on jälki kirrattu yms.."
Kävin sit hakeen oritsinelli pahvin ku joutas jokupäivä vaihtaan..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	002.jpg‎
Views:	267
Size:	93,7 Kt
ID:	8828  
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 02.12.2009, 23:35
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Mahtuuko 32x11,5 renkaat hyvin pyörii alla.
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 08.12.2009, 22:25
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

nuo kansihommelit on aina ikäviä.
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m: pajero santikko O/M/V Ajoneuvot 12 11.05.2008 17:14
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
M/V Pajero JaAa O/M/V Ajoneuvot 6 21.02.2008 00:19
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
Pajero -88 dudek O/M/V Muut 2 01.08.2005 12:56


Sivu luotu: 13:26 (GMT +2).