![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Ladoga DVD ja uusin ORDeli Ladoga DVD 2008 on ilmestynyt. Mulla on siitä yksi kappale. Huomattavasti parempi kuin aikaisemmat. Eli jetsulleen hyvä. Nyt ei olleet mainostoimistot välissä. Koitetaan saada niitä enemmänkin jahka kuriirit kulkee. Uusin Off Road Drive -lehti on myös tullut. Siinä on nyt se tämän vuoden Volvo Power Portal Meeting -juttu Kahden aukeaman juttu. Koitetaan saada sitäkin tänne, jos joku haluaa lehden itselleen. nyybinä myllis
|
|
||||
|
||||
![]() Hep
joo meille ainakin yksi kpl tuota läpyskää, ktos.
|
|
||||
|
||||
![]()
DVD kiinnostaa kyllä.
Viimeksi muokannut mikjus : 20.08.2008 07:20 |
|
|||
|
|||
![]()
minä voisn kans ottaa yhden dvd:n jos saat niitä lisää.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulle ja DVD.
![]()
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
|
||||
|
||||
![]()
Tänne kans DVD jos saat niitä lisää.
|
|
||||
|
||||
![]()
ja tännekin sopis reeveeree
|
||||
|
||||
![]() dvd
meillekin yksi dvd!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja miksei tännekin voisi lähettää DVD:tä...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
mulle kanssa video...
|
|
|||
|
|||
![]()
Eli jos tuosta 15e/kpl + postikulut olisi hinta niin onko kaikki tilaajat mukana. Mielellään tilaukset privameiliin. Ensi viikolla näyttäisi olevan mahdollisuus saada.
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo mulle kans kiitos nam.
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
||||
|
||||
![]()
Mullu myös yks plätty! Kiitos
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Saako tosta pätkästä maistiaisia jostain?
|
||||
|
||||
![]()
Mulle kans yks kpl!
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Oisin kyllä kiinostunut DeeVeeDeestä mutta... EDIT: Ois pitäny lukea eka viesti loppuun ja YMMÄRTÄÄ lukemansa... Kiitti Viimeksi muokannut lavanelikko : 22.08.2008 07:46 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Niin sitten ennakkomainos tulevasta 4x4 -magazinesta, siellä on nyt aika paljon juttua eri kisatapahtumista ja nimenomaan niinku autopuolen kisatapahtumista. Meikä on sinne saanut keskiaukema kuvatuksen ladogasta, ja sitten muitakin juttuja.... Tärkein kuva lienee omasta mielestäni on se kun räpsäsin totaali ei off-road kuvan. Se otettu joskus lauantai yönä viimeisessä campissä. Kun siinä istui Ladogan hiekkarannalla ja katsoi auringon nousua ja mietti koettua niin joskus tulee mieleen elämän täyttymys... Olen ollut australiassa, uudessa seelanissa, borneossa, malesiassa, indonesiassa, chilessä, paraguyassa, perussa........puhumattakaa näistä lähimaista.... Silti mikään näistä voita Ladogan hiekkarannalla istumista ja katsomista kun aurinko nousee Laatokan ylle. Jotenkin tuntuu siltä, että jokainen joka siellä on ollut on saavuttanut jotain. Onkohan meikä tulossa vihdoinkin ihan viralliseksi hulluksi???
|
||||
|
||||
![]()
on todella hyvä 2008 ladoka filmi .on katsottu jo useamman kerran!
|
|
|||
|
|||
![]()
Otetaan nyt vielä keskiviikkon asti tilauksia....kuriirin aikataulut muuttui...
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei Myllis, en usko että olet tullut hulluksi. Ei "se" sieltä kaukaa löydy, se löytyy sisältäsi.
|
|||
|
|||
![]()
Mulle kans dvd.
|
|
||||
|
||||
![]()
Panin privaa
|
|
|||
|
|||
![]()
You have reached your stored private message quota and cannot send any further messages until space has been created.
Eli sitä koitin runoilla ihan yksityisesti että mulle kans Laatokka 2008 DVD, kiitos! -Paavo / 050-511 9240 / paavo.leinonen@wipsl.com Lainaus:
Viimeksi muokannut Paavo : 25.08.2008 06:07 Perustelu: Väärä quote |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Firefoxin uusin versio bugittaa. | Käyttäjä | Chit-Chat | 6 | 12.08.2008 22:06 |
Uusin Vartti | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 07.02.2007 15:33 |
M:pari la-puhelinta uusin hinnoin 15€/kpl | bj45lava | O/M/V Muut | 4 | 10.01.2007 20:04 |
Inkkarin uusin | Nerd-O | Chit-Chat | 49 | 19.09.2005 18:03 |
Uusin Rojekti - BJ45 | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 04.07.2005 22:00 |