![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hydr.karaventtiiliOstettu Tarvetta pienikokoiselle 1-karaiselle hydraulilohkolle, millä pystyy ohjaamaan 2kpl 2-toimista hydraulisylinteriä. Eli kara liikkuu ylös,alas ja sivuille. Näitä on nähty esim. Avanteissa yms. pienkuormaajissa.Hätätapauksessa kelpaa 2-karainenkin, mutta pitää olla todella pienikokoinen, koska tulossa mönkiään. EDIT: Erikoisten osien haalinta jatkuu. Tarvetta ventiilipöytään, karojen vastapuolelle ruuvattaville "kytkimille", mitkä huomaavat jos karaa liikutetaan ja näin sähköpumppu ei pyöri turhaan. P.S joku vois kertoo näiden kapistusten oikeat nimet..... Tarjoa Ostettu Viimeksi muokannut Taisto : 21.07.2008 20:36 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
No nyt on sellainen ameriikan ihme, että onpi ihan uutta. Laittakaa viisaammat linkkiä, että täälläkin tajutaan.
Jotain lohkoja on nurkissa, mutta ei kyllä tietääkseni tuollaista. Noissa menee kaikissa karat ylös-alas.
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Siinä on kaksi 2-toimista venttiiliä rinnakkain. Karassa on vain hieno mekanismi joka ohjaa toista venttiiliä sivuliikkeellä. Pistän linkin heti kun löydän sellaisen kuvan....
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jos et käytettyjä löydä, niin Ylöjärvellä on Avantin tehdas & varaosamyynti.
Lisäksi ainakin kaikki Agrimarketit myy näihin varaosia. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Meilläpäin kara on lohkon sisällä? Tai näin ainakin minä olen luullut. Eipä se ole kummonen rakentaa kaksikaraiseen lohkoon vipua, joka ohjaa toista karaa sivuliikkeellä ja toista edestakasliikkeellä.
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Näitä neljään suuntaan toimivia Joystikkejä tehdään myös vaijeriohjauksella (sekä sähköisellä esiohjauksella).
Tikun juuresta lähtee kaksi vaijeria kauempana sijaitseviin itse venttiileihin. Ne vaijerit mitä itse olen ruuvaillut, ovat vahvuudeltaan kokoluokkaa "henkilöauton käsijarruvaijeri", tai jopa vähän vahvempiakin. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kara voi olla siellä sisällä ja liikkuu ylös alas, kuten aiemmin jo mainitsit.... Amatöörinä tulee karaksi kutsuttua sitä vipua. Täytyy kaiteti alkaa rakentaan itse tuota vivustoa, kun valmiita ei käytettynä tarjolla. Tosin koitetaan aluksi miten homma toimii kahdella erillisellä vivulla... Venttiilipöytä on niin lähellä että vaijerikäyttö ei käy. Viimeksi muokannut Taisto : 19.07.2008 13:35 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Jonsei Isojoen Konehallista löyry tarvittavia osia, niin ihme on:
http://83.143.217.232/~ikh/ikh2007/l...eumatiikka.pdf |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Amatöörinä ei uskaltanut mennä tyrmäämään etteikö sellaista karaa olisi olemassa mikää liikkuu myös sivulle.
Vaadittava vivusto on oikeasti tosi yksinkertainen, kun vähän aikaa miettii.
__________________
RUMARACING Esla T4 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Aurapuskuri+aura+hydr. MYYTY | Repro | O/M/V Muut | 21 | 11.09.2006 10:13 |
M* Hydr. ja auran puskurikiinn.(kuvia profiilissa) | Palde | O/M/V Muut | 9 | 10.07.2005 18:37 |
o:hydr. ohjaus | cj5 | O/M/V Muut | 0 | 27.11.2003 13:47 |