![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() LR series1 -56 projektiOlen hankkinut seris1 projekti/ harraste auton. Autosta muutamia kuvia täällä. http://www.joa.kuvat.fi/kuvat/Land%20Rover/ Tekniikasta, osista ja ym. toivoisin jonkinlaista jutustelua. Kuten naapuri osastolta ilmoitustani lainaten: Miten löydän LR series 1 (korotettu) uudet iskarit. Iskarit on ylhäältä ja alhaalta lenkkipää kiinnityksellä. Lenkin halkaisia n. 40mm. Auton iskari kiinnikkeiden väli n. 51cm.Vanhojen iskareiden pituus reikien keskeltä mitattuina auki 51,5cm ja kiinni 32cm.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Perskeleen komee Lantikka!!!!!
Niitä iskareita voit haeskella esim iron manin sivuilta olevista taulukoista tai Ranchon sivuilta olevista taulukoista. Noi on sellaiset, mitkä ny ens alkuun tuli mieleen. http://www.ironmansuspension.com/ima...Suspension.pdf ja sieltä sit alat opetteleen sivulta 110 eteenpäin mittoja ja erilaisia kiinnitystapoja. Tai sitte: http://www.gorancho.com/products/doc...ifications.pdf Noilla ny vaikka alkuun.... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
on kyllä hyvännäköinen peli!!!
offroad tarvikkeeltakin kannattaa kysellä.. aika pirusti pitkiä iskareita hyllyssä! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
ooo, toi on makee... nam, vaikkei ole jojota.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
siisti peli sullla
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Projekti: Land Rover Series1 107" STW -56 | baxxter | Maasturiprojektit | 21 | 03.05.2016 11:46 |
Bj 40 -78 projekti ei varmaan ikinä valmis :) | elhapero | Maasturiprojektit | 102 | 28.12.2010 11:46 |
M: Land Rover Series1 1955 | velikani | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 14.06.2008 13:39 |
Bj 40 -76 projekti | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.03.2008 23:00 |
O : Projekti HD.. | SukiSuki | O/M/V Muut | 3 | 10.07.2006 20:51 |