![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Reistaileeko Elisan matkapuhelimet tällä hetkellä!Moikka,onko kellään muulla vikaa ilmennyt elisan matkapuhelinten toimivuudessa?Nyt tökkii...
|
|
||||
|
||||
![]()
Se on se mobiilikokko kun ei pyöri
![]() ![]()
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|||
|
|||
![]() Kyllä reistailee ja ei pelkästään lähiaikoina
Kyllä reistailee ja ei pelkästään lähiaikoina, oon tapellu tän mokkulan kanssa kohta neljä kuukautta toimii kun toimii välillä hyvin ja "nopeasti" välillä useimmiten "sivua ei löydy" oon ilmoitellu elisalle ja kuulin että juuri näiden mokkuloiden takia on verkko hieman ruuhkautunut yrittävät kuulemma korjata.... (niinhän ne aina)
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän ne varmaan lisää kapasiteettia sen kun kerkeevät, mutta ei sekään mitään nopeeta touhua ole. Tukiasemia on paljon, eikä niitä hetkessä päivitetä.
-P-
|
||||
|
||||
![]()
juu ainoa joka on toiminut missä vaan Suomessa on Soneran liittymä, ainakin minulla ja se on Nokian puhelimessa. Elisa, saunalahti (nämä on itse testattu) ei ainakaan toimi lapissa, kun on erämaassa ajelemassa.
|
|
||||
|
||||
![]()
"Mokkula" linjat pätkii...
Parhaimmillaan oli 2kk kylmänä, Elisan hyvitys 9eur/kk lasku. Eivätkä kyllä myönnä etteikö toimisi, toteevat vain että hyvin hidas... |
|
||||
|
||||
![]()
mulla ei ole valittamista elisan toimivuudesta. mokkulayhteys ei ole pätkinyt,mutta hidashan se on iltapäivisin.
|