![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Toyotan takarungot...?Tuli mieleen, kuntuossa pihassa makoaa HJ45 josta takarunko aivan moro - kuinkas erilaisia on vaikkapa HJ 60/61 takarungot ? 45 kopin takaa kaikki tarviis uusia, lava on jo pois, vai pitäiskö pohtia LJ takarunkoa, tulis kierrejouset helpolla ![]() Tää on tällast haaveilua, mutta joku Toy tuntija vois vähän valottaa asiaa
|
||||
|
||||
![]()
Helpoin varmaa vaan hakea sopivaa rst-palkkia ja vähän mittailla ja hitsata siitä suosiolla uus takarunko, tuntus olevan aika kortilla 60/61:setkin missä ois hyvänä säilynyt...
Mutta jos ylimääräsiä lojuu ni mä voisin yhen ehjän 60:sen takarungon ostaa :P |
|
||||
|
||||
![]()
Jotenkin tuntuu että nuo toyotan takarungot on jo korroosio syöny, Oman lj:n takarunko ainakin kerran jo hitsattu, ja toinen kierros pitäs alottaa
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä nelivitosen ja kuuskymmentäsarjalaisen takarungot on hyvinkin samanlaisia-molempia on lakaistu hallinlattialta muutamakymmentä....
|
|
||||
|
||||
![]()
mulla on koneella tehtaan piirrustukset mittoineen tohon 45:seen.
itse aloitan viikonloppuna oman takarungon harsimisen, uudesta palkista, taka-akselin kohdalta poikki ja uutta tilalle! |
|
||||
|
||||
![]() Runko
Tossa on hj:n rungon jonkinlainen kuva mittoineen.
|
||||
|
||||
![]()
Löytyis 1 tai 2 lähes virheetöntä 61:n kokorunkoa. taakse asti ehjiä. molemmat vm 90 ja paperit on toinen henkilöauto toinen huoltoauto. ei tietoa miten hyvin passaa yksiin bj45n kanssa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
...tarviikin ![]()