![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Cruise kateissaNäpräsin tuota viikseä ajankulukseni motarilla ja sehän ei pelittänyt alkuunkaan. Kuten aina syitä on monia, kun auto ei toimi, mutta voiko joku tietäjä mainita todennäköisimmät syyt? Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]()
Viikselle menevät johdot poikki, alipaineella toimiva kaasuvivun vetelijä sökö eli vuotaa alipaineet jonnei... näistä minä lähtisin liikkeelle.
Corvette '86 |
|
|||
|
|||
![]()
Vetessä cruise ???
|
|
|||
|
|||
![]()
Periaatteessa älytön vimpain auton luonne huomioon ottaen. Mutta onhan autossa ilmastointikin, vaikka katon voi irrottaa, jos hikeä pukkaa....
|
|
|||
|
|||
![]()
Ei ole sellaista reissua etteikö olisi cruise päällä. Siis mulla cruise enemmän päällä kuin radio! En luopuis vähällä. Kun kiihdytän maantielle niin pukkaan heti cruisen päälle. Jos sulla automaatti niin ei olis ihme vaikka jarrupolkimen takana oleva switch olisi jumittunut. Silloin ei mene päälle koska luulee että jarrutat. Timo J.
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Joku veikkasi samaa asiaa. Tuo "switch" ei oikein avaudu. Jostain luin, että cruisen kanssa ei kannata "harjoitella", jos ei 100% tiedä mitä tekee. Ymmärrettävää, jos fixauksen jälkeen läppä jämähtää auki keskellä kaupunkia..
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla oli cruise aikoinaan kateissa. Korjasin sen ihan itse ja ihan hyvin pelaa vieläkin. Viaksi osoittautui 2 asiaa.
Ensinnäkin yksi cruiseviikselle menevistä johdoista oli poikki. Johdon ulkopuolelta ei havainnut mitään mutta yleismittarilla johtavuutta testasessa se ilmeni.. laitoin hyppylangan ja vika korjaantui. Toiseksi cruiseviiksen päässä oleva set/coast-nappi oli jotenkin pärähtänyt sisältä niin, että se kosketti koko ajan.. siis cruise sai yhtäjaksoisesti signaalia, että pitäisi hidastaa --> niin siitähän sai sellaisen kuvan, että se ei toimi. Korjasin vian avaamalla viiksen ja pikaliimalla liimailin rikkoutuneen kytkimen takaisin kuosiin. _________________ 1985 Vette - 230hp |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kuvat kateissa | jallu80 | Chit-Chat | 1 | 27.01.2006 19:41 |
K10 takajarrut kateissa. | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2005 20:54 |
linkki kateissa.... | lacrits68 | Tapahtumat | 3 | 20.03.2005 20:20 |
password kateissa..... | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.03.2004 00:31 | |
OT: Laululavalla kännykät kateissa | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 25.02.2004 22:16 |