Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > General talk > Romance and Relationships
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Romance and Relationships Is he/she right for you? How does it feel to be in love? Is it ok to have an affair?

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.12.2002, 15:46
Rudolf
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tulevaisuus näyttää valoisalta.


Juu kaikille tietoo jotka ties siitä mun ja mun muijan tauosta ja sinä aikana tapahtuneista asioista. Siellä oli muutama väärin käsitys jotka saatiin selvitettyä ja mikä parasta niin hän ei ole pettänyt mua. Josta olen erittäin onnellinen. Niin ja tämän ongelman ratkaisi se että lähdin hakemaan häntä mikkelistä keskellä yötä jonne hän oli mennyt kavereittensa kanssa viettämään iltaa ja tarkotus et ovat yötä siellä jossain mutta jostain syystä hänelle oli tullut jotenkin ahistava olo loppu illasta siellä koska mä en ollu siellä ja hän soitti sit mulle itkien et mun pitäs tulla hakee se pois sieltä (ja ei ole asiaa et mitä en tekis hänen puolestaan)(sanokaa muut mitä tahansa)en tiedä et oliko siellä sit sattunu jotai mut ite ei ainakaan kerro et olis sattunu eikä ne sen kaverit ole sanonu mitää mulle. Ja sit hän oli koko viikon lopun meillä ja me juteltii kaikkia asioita selviks jatkon suhtee ja muitakin suunnitelmia et mitä kumpikin haluaa tulevaisuudelta. Ja tulevaisuus näyttää TOSI valoisalta kiitos hänen. Hän teki minusta mailman onnellisimman miehen.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Huoltoautojen tulevaisuus? Tekniikka & Jutustelu 46 01.05.2007 15:40
Näyttää tutulta JAMANT Chit-Chat 13 11.08.2005 18:23
Maaseudun tulevaisuus! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 16:11
Tietotekniikan Tulevaisuus! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 15:53


Sivu luotu: 13:54 (GMT +2).