![]() |
![]() |
|
Society What is wrong with our society? What must we do to make it better? Politics, law, war, racism |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() MutiaisetTässä tuli taas vaihteeksi mieleen tämä ulkomaalaiskysymys. Telkkarissa pyörii tällä hetkellä Speden Spelit. Siellä on joku ulkkis pelailemassa. (mä en oo koskaan kuullut siitä henkilöstä, mutta kai se joku julkkis on) Miss Suomeksi valittiin jokunen vuosi sitten ulkkis. (mun mielestä Suomessa olis ihan syntyperäisiäkin kauniita naisia vaikka kuinka) Ilmeisesti puheviastakin sai jotain (sääli)pisteitä. Sitä mä en tosiaan tajua, että miten joku Suomalainen mies voi olla niin säälittävä paska, että kun se on pari kertaa käynyt venäjällä tankkaamassa, niin se rakastuu jo kolmannella kerralla johonkin ryssän sen takia, että se on niin pirun hyvä nussimaan. No kai se on kun sitä melkein ammatikseen tekee, tai sitten sen takia että pääsee länteen. No siinähän se naisen toive toteutuu kun ukko menee sen kanssa naimisiin. Mun mielestä sais se ukko muuttaa sinne venäjälle. Tiedän jopa yhden tapauksen joka on vaihtanut nimensä venäläiseksi. Vitun kotiryssä. Mustalaisista nyt ei ole mitään hyötyä ollut tälle maalle (sorry Salkkis). Nehän on kaikki eläkkeellä jo 18 vuoden iässä. Joku päivä telkkarissa oli juttua jostain mannesta, joka käy töissä. Poikkeus vahvistaa säässön, sanotaan. Pakolaisia tässä maassa suositaan enemmän kuin suomalaisia. Se on mun mielestä huutava vääryys. Norjalaiset hoiti homman hyvin, ne ei maksa pakolaisille mitään ennenkuin ne menee töihin. Siellä onkin tuo maahantunkeminen vähentynyt helvetisti, mutta tänne niitä tulee vaan kokoajan lisää. Kaikkeni mä oon tehny, että Suomi pysyis hyvänä maana asua, mutta vittu kun sitä ulkkista tunkee kaikista ovista ja ikkunoista. Pakko se on myöntää ettei mun perse repee neljään paikkaan samaan aikaan. Ja loppuun vielä tiedotusasia tiukkapipoisille: En ole rasisti, olen roturealisti. ---------------------------------------------- All of those who are born, most are so fortunate as to be sentenced to death for surely they are better off than those who are sentenced to life. -tuska-
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: 35 x 12,5 R 15 BF Mutiaiset | rymis | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 09.12.2007 22:31 |
V: 35*12,5*15 mutiaiset.. | O/M/V Renkaat ja vanteet | 6 | 14.10.2007 19:05 | |
M:Mutiaiset 215/75-15 | vexxi | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 23.08.2006 10:44 |
O: 35" Mutiaiset | O/M/V Muut | 1 | 02.06.2005 20:37 | |
BFG 235/85 R 16 mutiaiset | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.11.2003 19:50 |