mik0lle sattuu ja tapahtuu osa VIII
olin taannoin viikonloppuna baarissa heilumassa. oli jo loppuilta ja paikka täynnä porukkaa. istahdin vapaalle tuolille pöydän ääreen missä oli jo porukkaa. siinä istuttuani hoksasin, että vastapäinen tyyppi vilkuili mua koko ajan. luulin että olin istunu jonkun sen kaverin paikalle ja se kattoo mua pahalla silmällä. mutta sitten kun oli saanu tarpeeks rohkeutta (=alkoholia) kysy multa että
"tunnenko mää sut jostain". vastasin että "en tiedä, tunnetko?" sitten vilkuilijan kaveri sano että "kyllä sää ainakin tekulla oot koulussa siellä mää oon sun nähny!". mulla ei tietystikkään ollu mitään muistijälkee kyseisistä herrasmiehistä. kysyjä ei alkanu periks vaan jatko "ei ei, jostain muulta oot tuttu, ootko sää ollu teeveessä?" vastasin nöyrään tapaani että "tottakai, useempaan otteeseen" siitähän mulkoilija innostu ja sano "nonii! arvasin että oot joku julkkis, anna mulle nimmari tohon käteen." herrasmiehenä tempasin kynän povarista ja pyöräytin koukerot kaverin käteen. näin tyypin koulussa sauraavalla viikolla mutta oli pessyt kätensä puhtaaks. en kai sitten oo ihan niin iso kiho että ei pesis kättänsä koskaan.