Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Mikk0lle Sattuu Ja Tapahtuu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Mikk0lle Sattuu Ja Tapahtuu Lue Mikk0n tempauksista

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 04.01.2002, 22:04
mikk0
Guest

Perusasetus

07. Upponetti

mik0lle sattuu ja tapahtuu osa VII

tämä on ehkä teille bisnesmiehille normaalia mutta mulle tää on ainutlaatuista ja huvittavaa. kesällä oli tekniikka ja talous lehdessä juttua erittäin pienestä verkkoon liitettävästä palvelimesta jolla voisi ohjata laitteita.

laitetta valmisti upponetti joka on nykyisin nimellä viola systems puhuttiin työ paikalla että paljon tollaset pelit maksaa ja kun siinä artikkelissa ei ollu hintaa niin uhkasin soittaa ja kysyä. mutta mutta kun en kehdannut kysyä yhden ainoon kappaleen hintaa niin soitan ja rupattelin ukkelin kanssa tovin niitten tuotteista ja kehuin kuinka paljon sitä on mainostettu alan lehdissä ja sitten kysyin jos se voi antaa hinta arvion yhden, kymmenen ja tuhannen kappaleen tilaukselle. pyysin sitä laittaa sen mailissa. ukkeli sitten uteli että "mihin tarkotukseen te mahdatte niitä tarvita" ja koska ei mulla ollu mitään hajua mihin niitä olis voinu käyttää niin sanoin että "se on sellanen projekti että siitä ei oikeen uskalla puhua vielä" kuulostaa tosi lupaavalta sanomatta mitään sain sieltä sitten hintatiedot ja hehkutusta tuotteen monipuolisuudesta. mitään muuta ei miedän välillä sen jälkeen ole ollut mutta syksyllä tuli mun nimellä firmaan kaks lippua turun jollekkin automaatio messuille ja nyt jouluna tuli kortti "Kiitos menneestä vuodesta ja toivotamme hyvää joulua ja menestykestä uutta vuotta" tästä voi siis päätellä että oon aika tärkee pisnespartneri kyseisellä firmalle. pitää varmaan laittaa tää joulukortti seuraavaan työhakemukseen liitteeks.

laitan nyt mainokseks vielä firman sivun
http://www.violasystems.com/

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 06:29 (GMT +2).