![]() |
![]() |
|
|||
|
|||
![]() PyöräkulmistaOnko auraus- ym. pyöräkulmien mittaus ja säätö kallista hommaa? Voiko joku suositella hyvää pajaa Keski- tai Etelä-Suomessa? t. tiedoista hyvin kiitollinen aloittelija Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]()
Käytin omani Kotkassa Etelä-Kymen autossa, vai jokohan nimi lienee muutunut, mutta Saabin huolto siinä Amiraalin huoltiksen vieressä, Sokoksen puhelinkeskuksesta pääsee kyselemään. Kehuivat, että heillä on Etelä-Suomen parhaat vehkeet ja hyvin onnistui, huoltoasemalla meni vaan huonommaksi...maksoi 100€.
Jukka Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
joo mä käytin oman mikkelis karikon autotalos makso noin 100euroo yritin eka mikkelin GM ja monta muuta ns:merkkikorjaamoa mut ne ei saanu sitä nosturille (maavara 6cm keulassa) karikon autotalossa ne viitti nähä vähän vaivaa nosturille saannis.oon ollu tyytyväinen ,niillä oli arvot koneella valmiina 18 tuumasillekin.
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Hesassa ainoo joka on osannut tehdä ja montaa olen kokeillut on...hitto en muista nimeä mutta se huoltamo samassa rakennuksessa kuin Oulunkylän Neste (tai Teboil)
![]() Toni Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Kuulemma Hämeenlinnan Euromaster osaa homman. Ajattelin viedä sinne keväällä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hämeenlinnan euromaster säätää paljon veten pyöriä.
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Moi!
Itseäni askarruttaa se, että pitäisikö ratin palautua alkuperäiseen asentoon käännöksen jälkeen omin avuin. Ainakaan omassa autossani ratti ei palaudu. Olenkin ajatellut että syynä tähän voisivat olla juuri pyörien kulmat. Renkaat kyllä kuluvat tasaisesti. Haynesin oppaasta saa sen käsityksen että ratin pitäisi palautua "suoraan" asentoon käännöksen jälkeen. Kakkosatuossani tämä tapahtuukin rivakasti (Honda). Rengaspaineetkin on kohdallaan. Onko siis autossani vikaa? t. JPSH (vette -85) Note! This message was posted anonymously! |