![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Katto pois?Auto on series 2a lantikka, pitkä ja diesel. Rekisteriotteessa lukee PAKETTIAUTO ja UMPI. Mitähän siitä seuraa jos lainvalvojat tapaa ajamasta ilman kattoa? Onko tuota mahdollista muutoskatsastaa, siten että saisi virallisesti ajella kesäisin ilman kattoa?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on tietoa!
Itsellä pätkä bensalantikka, maastohlö. Otteessa lukee notta umpi. Pakettiauto voi hieman hankaloittaa asiaa. PK-seutulaisena kannattaa kokeilla IHA-katsastusta konalassa. 30-45min meni kun puhuttiin ja turistiin, ja merkkasin inssi otteeseen "vaihtoehtoinen korirakenne avonainen". Tarvittaessa voin tulla paikanpäälle oman auton ja otteen kanssa. Johan tuolla 40vuotta ajettiin 'laittomasti' :P Niin, ja maksoi 34euroa. http://shuttle.p0x.net/avoleima3.jpg tuossa alkuperäinen ote http://shuttle.p0x.net/avoleima1.jpg muutoskatsastettuna. Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ja mulla Jeepissä sama juttu..."vaihtoehtoinen korirakenne avonainen jolloin matkustajatila suojattava asianmukaisin kaitein"...
"Suo siellä,vetelä täällä" |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Se menee muistaakseni niin että pakussa avona ei voi ylimääräisiä kuljettaa, toisin kuin henkilöversiossa. Näin ainakin bj:n kohdalla
Suzuki - Takaisin luontoon Tojota - Luontoon ja takaisin. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Note! This message was posted anonymously! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
sorry!! toi äskönen oli mun juttu unohrin kirjautua sisään
Jeps Bj:sä on sitä jotain ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ja kun on S2A, eli kohtuu ikäinenkin jo, siihen EI vaadita turvakaaria!
Älä anna niitten jujuttaa sinuu! Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
mites pätkä patrol? otteessa lukee että irrotettava katon takaosa (tai jotai tollasta) ja auto on paku ja korirakenne umpi. Saa ainakin ajaa avona mut saako olla ihmisiä takapenkillä avona?
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Tuolla iha-autokatsastuksessa meikäkin leimasin suikkaan huikeat renkaat ja avomahdollisuuden. Vähän säätöä se oli, mutta kuitenkin sen sai rekisteriotteeseen. Sitä en muista mitä se maksoi.
-- Nelivetoinen koppimopo on kaikkien unelma -- Nerd-O |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Liippaa aikas läheltä omia aatoksia.. kysyisinkin voiko patrollista(pitkä) tehdä pic-upin.. mitä pitäis ottaa huomioon jos haluu tiiseliveron alemmaksi..henkilömalli toistaiseksi ja tarttis saada offipeli ja moponkuljetin samaan pakettiin.. kiitokset etukäteen tietäjille.
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Mitenkähän lie Suzukista saa tehä avon??? Onko kellään tietoo....
Vois itte rällätä kattoo vähän pois kun ei oo tuota avoo saanu ostettua. |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-Pajerolla metsään ja Zetorilla pois- ![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Nyt lukee rekisteriotteessa: vaihtoehtoinen korirakenne avonainen.
Kiitoksia vain neuvoista... Auto on vain kolmelle rekisteröity. |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset kharjulle.. meinasin kyllä rälläkkää käyttää ja peltiälavan pohjaksi..
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
jos meinaa maasturist pikkaria rakennella niin konttorilt saamani tiedon mukaan pitäs anoa luvat ko.toimen piteelle ja olla hyvät perustelut.jos saa luvat, sit olis hauskin vaihe sepittelyssä kun auto pitää käyttää vaa`an kautta kantvuuden takia.
Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hävitetty | KössiKenguru | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.02.2007 23:18 |
Hj :n iroitettava katto | mikkot | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.04.2005 19:21 |
O:bj-45/40 katto | Kimppa | O/M/V Muut | 0 | 08.03.2005 21:11 |
O: Suzuki SJ 410/413 katto | Repro | O/M/V Muut | 0 | 15.10.2004 16:29 |
O: sj:n katto | jocke | O/M/V Muut | 0 | 23.09.2003 18:18 |