![]() |
![]() |
|
Bullshit Everything that should not be written down anywhere |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Futaamaan? Ja vitut!Jokseenkin oli taas hankala saada keimoni tajuamaan etten lähde mitään jalkkista pelaamaan. Omasta mielestä mulla oli ainakin ihan hyvät perustelutkin sille. keimo: lähetkö jalakapalloo tuska: no en vitussa, siinä tulee hiki keimo: totta vitussa lähet tuska: oon yrittäny kasvattaa kesäks mahaa ja siinähän lähtis kaikki läskit keimo: eihän siinä niin paljoo liikuta tuska: mieti nyt miten helvetisti mulla on menny tähän mahaan rahaa, olis kaikki menny ihan hukkaan jos laihtuisin keimo: mut tulee tiukempi maha, ei roiku vaan on tanakasti pystyssä se mahas ![]() tuska: ei mulla oo edes monoja keimo: ei oo muillakaan tuska: vitun hullut keimo: lenkkareilla sitä palloo potkitaan, lähepäs ny ![]() tuska: no ei saatana, ei lomalla saa rehkiä keimo: perkele!! keimo: nyt saatana kumisaappaat jalkaan ja potkimaan palloo keimo: et oo aina mummoja vaan potkimassa, vähän vaihtelua tuska: mulla on kauhee rakkokin kädessä kun oon lukenu Jallua keimo: mut jos saisit rakon jalkaankin tuska: sitten ei pääsis edes ostamaan kaljaa kun on jalka niin kipee keimo: onhan sulla auto tuska: joo mut ei kännissä saa ajaa tuska: eihän nyt kaljakauppaan selvinpäin lähdetä keimo: mut ethän sä voi olla kännissä jos ei oo kaljaakaan tuska: on mulla viinaa, vedän sillä pohjat keimo: nyt perkele pelaamaan sieltä, saadaan pienet pelit ![]() tuska: mä jo pelasin tossa pihalla naapurin kakaran kanssa ja rupes vituttamaan kun en pärjännyt keimo: no luulet sä että me ollaan parempia tuska: no varmasti, eihän toi naapurin jätkä osaa edes puhua vielä kunnolla keimo: eihän se puhuminen jalkapallon tärkein asia ole ![]() tuska: En suostu. Urheilu on perseestä. keimo: ite oot perseestä tuska: ime kiviäs keimo: en yllä keimo: nyt sille mahalles liikettä tuska: no imisitkö jos yltäisit? keimo: tottakai tuska: fakotti keimo: no ole perkele sitten kotonas saatana ![]() tuska: no niin olenkin ja kasvatan mahaa tuska: esittelen sitten sitä kun se on tarpeeks turvonnu keimo: muista kastella runsaasti keimo: sittenhän sä et autookaan tartte kun spariin meet kaljaa ostaa...sen kun vain kierit kauppaan tuska: vittu mä nyt mikään hylje ole tuska: meen nyt kattomaan leffaa. pyöräytä nilkkas siellä futaamassa. keimo: no menepäs mutta älä sä pyöräyttele --------------------------------------------- Tulkaa rivissä tai jonossa niin pinossa lähdette. -tuska-
|
|||
|
|||
![]()
hohooo,
mulla on sama projekti ton kessin kanssa menossa parhaillaan. Ja vittu ku sitten kävin vähän palloo potkimassa niin eikös heti tullu monotettua jotain junttia niin että oma varvas murtu. St.Pauli ja Reeperbahn.. |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on toi keksivartalon rakennus ollu jo pienestä pitäen työn alla.
Pikku hiljaa alkaa tulosta syntyä. Jalkapallia kävisin potkiin kyllä mieluusti mutta joku nihilisti nahkahousu/ryssä/khinukki/intiaani/neekeri pölli mun nappikset viime viikolla. Vituttaa. Help me and BenDover reopen Ristiässä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
WARNIT KESTÄÄ ...................JA VITUT | TimJus | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 20.05.2004 14:38 |