![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() LJ-70 EHJÄ takavälitysOstettu Elikäs EHJÄÄ takavälitystä oltais vailla.Tarjokkaa pikaisesti... Ostettu
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 03.10.2010 17:45 |
|
||||
|
||||
![]()
vieläkö hakusessa? onkohan sama kuin bj42? semmonen löytys?
|
|
|||
|
|||
![]()
kylläpäpä sellanen löytyy 045-1277699 t:hermanni nyybinä
|
|
||||
|
||||
![]()
Taas tarvittais ehjää takavälitystä läjään, samoin kiinnostas sinne oikeen lukkokin, ja kytkettävä sellainen... Pankaas tarjoten pikaisesti...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() :o
Onkos kaikista takavälityksistä tehty jo uusia moottoreita Itämaanvehkeisiin???
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
On. Itekkin oon tässä vasta pari kuukautta metästelly LJ:n takavälitystä. Hammaspeikko syöny jo vissiin kaikki.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Onnekas paskiainen. Mulla haukksas sekaan päässy vesi ja savi jo toisen uhrinsa pari viikoa sitten... Tarjotkaa mulleekkin lisää välityksiä. Kelpaa jo 4.625 välityksetkin... Edullisesti....
|
|
|||
|
|||
![]()
mikäs toi 4,625, haiskahtaa enemmän nissnilta! on niitä ehjiäkin, mulla on useampi 4,88 toyotalainen varalla hyllyssä. eikö muka lipposelta tai koopeelta saa näitä ja jenkeistä puhumattakaan, eikä ainakaan jenkeisstä piätisi olla edes järjettömän hintaisia.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos joku ystävällinen haluaa auttaa tässä ongelmassa, niin kiitos siitä, jeesaan kyl sit takaspäin... ![]()
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Nissan kingcap takavälitys 4.625 | Teme | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.04.2010 15:47 |
Ostetaan ehjä tuulilasi | tomima | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 06.11.2009 16:16 |
Ostetaan HJ 61 Ehjä katto | Puuhis | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 30.09.2009 12:38 |
Ostetaan Patrollin 4.625 takavälitys/ perämurikka | tiipe | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 17.09.2009 12:24 |
Ostetaan Suzukin takavälitys | Maukka10 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 27.08.2008 19:14 |