Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.05.2004, 20:17
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Maastopakettiauto


Kun nyt näitä ns pakettiautoja joissa ei tavaratila täytä verovapautta verrataan sitten vastaavaan henkilöautoon ja kannetaan autoverovero sen mukaan, niin eikös duoda Maastopakettiauton joka ei täytä veropykäliä, vero pitäs silloin katsoa tietenkin vastaavan maastohenkilöauton (alennetun)veron mukaan joka on varmasti maksettu jos auto on kilvissä.
Jos maasturin siis katsastaa vain tavalliseksi pa:ksi, niin alennetun veron perustehan häviää, toisaalta samalla pitäisi hävitä neliveto yms vaatimukset. Nyt siis paino sanalla maasto. Tiedän että tälläkin palstalla joku kehui leimanneensa hetkeksi pa:ksi mutta nyt puhutaan nimenomaan N1G luokasta.

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.06.2004, 17:02
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Uusi kuningas idea. Jos tekisi korinvaihdon vaikka joku läpilaho ladan koppa ja maasturinrunko. Latukasta vain yli 50 % käyttöön ja täydenveron pakettiautona halpaa ajoa. Minkäköhän mukaan tulisi kantavuus?? Kanta-autosta jäisi silloin korikehikkokäyttöön, ovet, sisustus yms.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 01:47 (GMT +2).