Moroo,
löytyy varmaan mutta mistä, Range Roveriin huolto-ohjeita ja räjäytyskuvia? Kävin auton alla ja sinne näytti olevan kylvetty ainakin selkärepullinen rasvanippoja jokapuolelle. Olisi kiva tietää usinko näitä kannattaa käydä läpi, samoin kuin öljyjen vaihdot/laadut yms. eri kohteisiin, ja kai tämmöisessä muutakin hullettavaa löytyy.
Samoin on alkanu kiinnostaman kun ajelin tuossa kylällä siten, että lepuutin kättä vaihdekepin päällä ja kuinka ollakkaan naputtelin siinä samalla jakovaihteiston keppiä, niin äkkäsin että sieltähän kuuluu sellainen todella vaimea siritys yli kuudenkympin nopuksissa. Olen auton ostosta alkaen kuullut tämän äänen mutta olen aina kuvitellut sen kuuluvan lämmityslaitteen puhaltimesta, ääni on samankaltainen mutta ei ole järki koskaan sanonut etteihän sen puhaltimen kierrokset tosiaankaan ole riippuvainen ajonopudesta. Kaverilla Jeep Cherokee Sport (ainakin 15v uudempi) ja puheli että hänen autonsa pitää kauttaaltaan suurempaa mekaanista ääntä jakovaihteistosta kuin tämä Rangeni. Aihetta huoleen, mulla ei koskaan ennen ole ollut maasturia joten en tiedä millainen äänimaailma on vielä normaali?
Taas on neuvot tarpeen.