Kerran kaupunkiinpäin ajellessani bussilla aloin äkisti miettimään, että mitä jos tämä bussi kaapattaisiin ja joku Osama Bin Ladenin kaveri tulisi aseistettuna uhittelemaan.
Siinä sitten mietin mahdollisia toiminta tapojani ja ajattelin että jos sattuisi hyvä tuuri ja edessä istuvan naista ammuttaisi päähän ja siitä lentäisi verta minunkin päälleni niin voisin sillä verukkeella leikkiä kuollutta ja terroristi keskittyisi tällöin muihin eläviin.
Mutta sitten ajattelin että eikös noilla Osaman kavereilla olekkin tapana räjäytellä kaikenlaista. Eihän sitten mun leikki kuolemisesta olisi mitään hyötyä. Noh, mikäs minä olisin siinätilanteessa pommia purkamaan ja tuskin amerikkalaisista sarjoista on todellista hyötyä. Ei siinä pommissa tietystikkään voisi olla juuri niitä punaista ja sinistä piuhaa ja plussana vielä sitä mustaa. Ja voihan se olla että pommintekijä onkin ollut värisokea ja laittanut vielä piuhat väärin päin niin ei silloin punaisen piuhan katkaisemista tulisi mitään muuta kuin iso räjähdys. Mutta hetken asiaa mietittyäni ja päätäni selviteltyäni tajusin että miksi helvetissä joku tulisi räjäyttämään tampereen kaupungin bussin ?!
Mutta kertokaahan tekin vastaavia hassutteluja etten luule että olen sekopää.
-se mitä en muista, sitä en tarvitse-