![]() |
![]() |
|
Rakas Päiväkirja Foorumin käyttäjien yhteinen päiväkirja. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Paskamaiset "opiskelijatoverit"Mulla on koulussa menossa semmoinenkin kurssi kuin Prozessor Systeme. Kurssin yks päätavoitteista on vääntää jonninjoutava "auton" nopeus ja trippimittari Hitachin H8S/2357 prosessorilla. Aikaa oli kolme labra kertaa ja noin kuukausi, jonka olisi pitänyt riittää vaikka kelle. Tämän viikon TO pitäisi työ olla palautettuna. Tänään sitten sain sähköpostia tiimini kamerunilaisvahvistukselta: hallo, tut mir echt leid, ich habe momentan viel Stress und kann damit nicht weiter studieren. patrice. Sitten niin. Tämän hepun vastuulla oli graafinen näyttö. Eipä oo paljon näytettävää professoorille. Kaikki on perseestä. Help me and BenDover reopen Ristiässä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mä ennakoin jotain tämmöstä jo sillon kun kävin ensimmäisellä ja viimesellä PS tunnilla.
St.Pauli ja Reeperbahn.. |
|
|||
|
|||
![]()
Ryhmä- ja parityöt korkeekouluissa on perseestä.
Ihan turha koittaa, että ryhmätyötaidot on tärkeitä. Ryhmäseksi ois kuitenkin kivaa - korkeekouluissakin. ********************** petris - isä ja elämän tuomari ********************** |
|
|||
|
|||
![]()
Mun ongelma korkeakoulutason tyhmätöistä on se, että kahden vuoden jälkeen luokkatovereideni kokemukset minusta hyvänä ryhmätyö parina ovat niin negatiivisia, että on vaikeuksia löytää ryhmää
![]() -ozz7pp.. ke?- |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
********************** petris - isä ja elämän tuomari ********************** |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
- Laskos - "Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita" (Juhani Tamminen) |
|
||||
|
||||
![]()
Babelfish auttaa:
"genuinly wrong, I does to me have momentarily much stress and can thereby not further study." -- "unzip ; strip ; touch ; finger ; mount ; fsck ; more ; yes ; umount ; sleep" |
|
|||
|
|||
![]()
tut minulle todellinen tuska, minulla on iso sressi ja siksi en voi jatkaa enää opiskeluja...
********************** petris - isä ja elämän tuomari ********************** |
|
|||
|
|||
![]()
Tänks käännöksistä, asia tuli selväksi.
Ja otan osaa, Elmo. Koita jaksaa siellä nahkahousujen ihmemaassa. - Laskos - "Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita" (Juhani Tamminen) |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
-ozz7pp.. ke?- |
|
|||
|
|||
![]()
Kari on aivan onnessaaaaaaaaaaaaan!!!!