![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() huolloista?missä teidän mielestä kannattaa huoltaa? autoni on -99 disco 2 td5 ja siihen pitäisi tehdä 120 000km huolto. olen saanut käsityksen että maahantuoja on kallis? mutta off road center on pelanut niiden kanssa aika pitkään joten ajattelin viedä sinne. onko kellään kokemuksia siitä paikakasta, osataanko siellä yhtään mitään? millaista palvelua sieltä saa? onko kallis? Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
x3
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
|
||||
|
||||
![]()
Kun kierrät I:llä alkavat autosolariumit kaukaa, ja valitset jonkun näistä itsenäisistä toimijoista niin autosi on hyvissä käsissä.
Life sucks, then you die... |
|
|||
|
|||
![]()
pari kertaa oon käyny mutta kyllästyin kuuntelemaan "työnjohtajan" turhia höpinöitä/tarinoita.. eikä sitä edes tunnistanut henkilökunnaksi heti, kun minun mielestä työnjotajan pitäisi pukeutua asiallisesti EIKÄ puukenkiin,paskasiin risoihin farkkuihin ja suttuseen paitaan.
muilla samoja ajatuksia?? kyllä ne löysivät vian ja saivat auton kuntoonkin ihan hyvin, mutta käytän mielummin offipajaa. Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
pajalle ääni kans
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä |
|
|||
|
|||
![]()
Itsellä on Disco ja Range ja olen käyttänyt niitä huolossa ensin HuoltoRepissä.
Se hyvä mutta hieman kallis paikka. Paras paikka on ehdottomasti Karaasi Espoon Juvanmalmilla. Kohtuu hintainen ja ennenkaikkea tuntee Lantikat. Land Rover on sama maastoautoissa kuin Catepillar puskutraktoreissa Discovery 300 tdi, Range Rover 3,5 |