Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 24.01.2009, 01:53
Von Leka Von Leka ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 26.05.08
Perusasetus

Jälki-istunto

Kouluaikoina olin jatkuvasti jälkiistunnossa esim.

Tarhassa löin hellästi halolla jotain tyttöä päähän kun aukoi päätä meille pojille. Sen jälkeen kiipesin puuhun piiloon, josta minut kyllä löydettiin todella helposti. Kun en pyytänyt anteeksi tytöltä niin jouduin istumaan penkillä niin kauan, että minun vanhempani tulivat hakemaan. Eli ainaki 1,5h.

Mä sain jälki-istuntoa ekakerran ensimmäisellä luokalla. Saatiin opettajalta tehtäväksi muovailla vahasta eläin ja antaa sille nimi. Tein koiran ja annoin sille nimeksi Terska. Mielestäni oikeusmurha! ei niin pieni voi tietää terska sanan muita merkityksiä! HOHOH!!

Kolmosluokalla ennen tunnin alkua painittiin kaverin kanssa käytävällä ja minähän voitin matsin, mutta istumista tuli kun pamautin kaverin takaraivo edellä patteriin. Tuosta tuli myös puhelu kotio...

Ala-asteen 4. luokalla sotkin jonkun kuudesluokkalaisen verkkarit ja kuudesluokkalainen poika otti oikeutetusti jalkaterästäni kiinni ja käänsi sitä 360 astetta niin, että polvilumpioni lähti sijoiltaan. Siinä sitten terveyskeskukselle menevää kyytiä odotellessani sain kuunnella rehtorin valitusta siitä, kuinka toisten verkkareita ei saa liata.

Kerran jälkästä lähtiessäni päätin kaikessa viisaudessani pieraista äänekkäästi luokan ovella. Tuloksena toinen tunti heti päälle. HOHo!

Tunnin istumisia tuli useita mm: Mopolla keuliminen koulun alueella, kenkätelineen hajoittamine, myöhästymisistä/poissaoloista, koulun alueelta poistuminen koulupäivän aikana.

Paras istunnon syy oli kun uskonon opettajan mielestä minulla oli liian iso ego ja vääränlainen jumalankuva (pikemminkin sen puute), aina kun pyydettiin tuomaan oma näkemys asiaan niin homma meni opettajan kanssa väittelyksi ja lopulta sain istumista ja numeroa alennettiin.

edit. edit. aaah lisää hyviä muistoja.... Taisinpa myös kolmannella luokalla tokaista eräälle miesopettajalle "revi persettäs", kun kyseinen opettaja alkoi avautumaan läksyjen tekemisestä.

edit. AINIIN! Ala-asteella pieksin luokkatoverini maahan itkemään, josta sille piestylle seurasi puhuttelu ja jälki-istuntoa. Väkivallan kohteena oli yleisesti ärsyttävä häirikkö johon luokanopettajammekin oli kyllästynyt täysin

Ylä asteella ei saanu jälkässä tehä mitään muuta kuin istua 90 asteen kulmassa. Ei saanu ees vähääkää röhnöttää tai nojata käteen. Jos jotain pulisi tai ei ollu opettajan mieleen, PUM tunti lisää (siitä kuulu tollanen ääni). Kiva sielä sitten oli kaks tuntia istua ja vielä vessahätä yllätti. Arvatkaa sainko mennä.

Joskus 2. luokalla jäin jälki-istuntoon, koska heitin lumipallon metrin päästä seinään. Mulla on vieläkin muistissa sekä jälki-istunto ja se itse heitto aika tarkasti. Nauroin sen ikäsenä jo sen jälki-istunnon järjettömyyttä, varsinkin kun opettaja letkas: "Sehän ois voinu osua jotain silmään!11!1!!!"

Omat kokemukset jälki-istunnoista, miten selvisitte? Yleistä keskustelua jälkästä?

Viimeksi muokannut Von Leka : 24.01.2009 02:18
Vastaa lainaten
Vanha 24.01.2009, 06:46
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Rehakka, ei enää niin vapaassa Janakkalassa..
Perusasetus

Jälki-istuntoa en muista, mutta jossain kaupungilla tartti käydä jollain aivoitusten mittaajalla. Siellä oli hiekkalaatikko sisällä!
Olin vissiin kova pureksimaan lyijykyniä, kun äitikin siitä muistaa kertoa silloin tällöin.
Ja äitihän muistaa aina sanoa kuinka kiltti ja helppo lapsi olin verrattuna pikkuveljiin.
Vastaa lainaten
Vanha 24.01.2009, 09:45
kuningaskulkuri:n Avatar
kuningaskulkuri kuningaskulkuri ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 03.03.08
Sijainti: Kimola, Finland.
Perusasetus

Itselläni tais olla ainuat syyt istuntoihin se kun muiden otsat osui mun nyrkkeihin... Itsehän en ikinä ketään kiusannut, ne vaan kaatuili jostain syystä, mut eihän sitä sit kukaan uskonut ja tunteja paukkui... Kaipa sitä on ollut lyhyt pinna jo siihen aikaan..
Vastaa lainaten
Vanha 24.01.2009, 09:58
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Perusasetus

Ainoa jälki-istuntoni oli peruskoulun kolmannella luokalla. Syy oli liitujen heittäminen, josta seurasi tunti istuntoa. Linja-autoaikataulun vuoksi pääsin 15 minuutin istunnolla.

Sekin "heittäminen" oli vain yritys saada heitettyä liitu taulun reunassa olevaan kouruun.

Viimeksi muokannut Skorpioni : 24.01.2009 10:14 Perustelu: lause lisätty+y->u
Vastaa lainaten
Vanha 24.01.2009, 10:24
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Perusasetus

8-luokalta tuli mieleeni parhaiten jäänyt jälki-istunto... Muutama tyyppi luokassa keksi uskonnon tunnilla heitellä paperilennokkeja aina opettajan kääntyessä kohti taulua. Opettaja ei nähnyt kuka niitä heitti. Yksi lennokeista sit lensi mun syliin ja nostin sen käteeni, niin opettaja kääntyi ja tunti istuntoa mulle. Istuntolapussakin luki että syy: "paperilennokki kädessä luokassa". =)
Vanha 24.01.2009, 10:44
Kelju.K:n Avatar
Kelju.K Kelju.K ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 28.02.03
Sijainti: Uusikaupunki
Perusasetus

Mieleeni on painunut 7 luokan talvinen liikuntatunti ( jäällä ) jolloin kentällä sattuneesta episodista johtuen opettamme määräsi tunniksi minut ja läheisen ystäväni jälki-istuntoon.
Jälki-istunto lappuun oli kirjoitettu syyksi "opettajan jallittaminen".
Seuraavan viikon liikuntatunnilla samassa paikassa totesin opettajalle ettei enää ikinä pelata sun kanssas jääkiekkoa.. ..Vähän kun pyörittelee ni heti suututaan ja annetaan istumista.
Sit istuttiin taas tunti, tällä kertaa syynä suunsoitto opettajalle...
Kyllä pysy välit hyvinä koulun loppumiseen asti, mutta se on eri juttu se.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mäntsälän safarin jälki p..... Tapahtumat 36 28.08.2005 21:02

Sivu luotu: 17:37 (GMT +2).