![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Automaatti oikutteleeTunteeko kukaan Jeepin automaattilootaa? Grand Cherokeen - nelilitranen 6-kone vuosimalli jotain -94 tai -95 - automaatti ei meinaa millään haluta vaihtaa ylöspäin. Tekee niin välillä, varsinkin kun kylmä ilma, välillä tuntuu toimivan ihan ok. Mikä mahtaisi olla vikana ja kuinka h-tin kalliiksi se taas tulee???
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Onko varmasti riittävästi öljyä laatikossa?
__________________________________________________ ___________ Toyota HJ61, SOA, High Steer, Differential Locks, TML12000,TMLCompr., 24V and 12V system MB 300GD -83, 33" Maxxis Muzzilla+BL |
#3
|
||||
|
||||
![]()
joo öljyä pitää olla justiisa oikee määrä ainaki toi mersun loota käyttäytyy mite sattuu jos öljyy vähä ja toine o se kiktaanivaijeri joka kannattaa tarkistaa et pelaa oikeen eikä jumissa ym,,
*kyllä raaka voima älyn voittaa* |
#4
|
||||
|
||||
![]()
elikkä surullisen kuuluisa 42RE.....
helpoimmalla ja halvimmalla pääsee kun swapittaa hajonneen tilalle Xj:n aw4:n, itse sellasen toteutin tuossa pari vuotta sitten. mutta tarkista nyt ihan ekaksi että öljy kiertää syylärissä olevan coolerin kautta, sen tukkeutuminen aiheutti tuohon Zj:hin laatikkotuhon. elikkä putket irti laatikosta ja sellaisella käsikäyttöisellä ruutalla painaa ATF:ää putkeen, sillä sen helpoiten toteaa että onko tukossa vai ei. Edited by - Jeeper on 24/03/2008 15:10:32 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
OK, tsekataan nämä. Paljonko tohon lootaan sitä öljyä pitäisi tunkea ja onko siellä mitään suodatinta, joka voisi olla tukossa.
Ja mahtaako kellään olla tuollaisesta laatikosta mitään kuvia - en ajatellut purkaa, kun automaatit eivät ole tuttuja. Ainakaan vielä. Mutta näkis vähän, jotain... |
#6
|
||||
|
||||
![]()
ruuvaa lootan pohja auki kyl siellä pitäs suodati olla
*kyllä raaka voima älyn voittaa* |
#7
|
||||
|
||||
![]()
pistä käyntii kone ja sit kahtot mittatikusta tason,sit lasket öljyt pois myös turbiinista(luulis olevan roppu siinäkin)kun pyörittelee sitä.kato palijoko tuli astiaan ja sen mukaan uutta,ja kyllä varaosaliikkeet näkee kirjasta paljoko menee öljyä.sit ku paat uuet öljyt niin käytät joka vaihetta päällä ennen kuin meet tarkistaa tasoa ja etelleen kone käynnissä taso tarkastettava.
*kyllä raaka voima älyn voittaa* |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
läjän laturi oikuttelee... | liero | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 07.04.2007 14:02 |
M: V8 + automaatti | las-c | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 15.12.2006 19:31 |
Jeepin kaasari oikuttelee | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.05.2006 13:25 |
th-200 automaatti | Humu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 14.03.2006 21:27 |
automaatti vai... | Lars | Cooking & Food | 13 | 02.07.2003 09:42 |