![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() 14.5 levee rengas mikä vanneeli 37x14.5-15creepyt onko 10 vai 12tuman vanne parempi? 8 ei varmaan käy ollenkaan?
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
10"
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ehdottomasti 12" on parempi vaihtoehto!Itellä 13,5" on 12 tuuman beadlock vanteella!
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Näyttää ainakin inhimillisemmältä mahollisimman leveellä vanteella. Kapeella vanteella tuppaa creepy menemään sellaseksi palloksi.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
ehkä 12"olis sitt hyvä,ainoo ett maksaakin sen mukaan..200enemmä huomasin just.ja tuleehan sitte ulos rengas kaaresta sen jälkee yms
ainakin ne 37x12.5"creepyt mitä tiipel on alla näyttää aikamoiselt pallolta.. sen takia en missään nimessä huolinu 12.5 leveit 37tuumasia..ja kapean näköset myös mielestäni 33maksimi mitä voi olla 12.5 ettei mee rumaksi,tai supersvamperit vähä eri..
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 20.11.2009 00:44 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
ennemmin levittää 8" tai 10" vanteista, niin saa halvemmalla. Jollei ite nappaa, niin merimaskussa joku jantteri levitti vanteita niin paljon, ku tarve vaat 40e/kpl
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=811125 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
joo joskus katoin ton ilmotust.. ei siinä nyt hirveemmin säästä jos noi 40e/kpl levitys ja 12tuumaset 50e/kpl kalliimmat.. ainoa että niitä ei varmaan luultavasti ole taas hyllyssä jos meinaa ostaa..
millaset ET luvut on 12tuumasess yleensä?
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Enemmän oisin huolissaan backspacesta. et -44 10" vanteessa on jo melkolailla maksimit moneen autoon, ettei ta kiinni raidepäihin tai joustoissa runkoon jne. Ulospäinhän sillä vanteella on tilaa tulla vaikka kuinka. Niin ja riippuu ihan autosta, mihin menossa. Esim. HDJ:ssa on paljon enempi tilaa vanteella mennä sisälle, kuin HJ:ssa.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
pätkä patrolliin ne tulee.. ei se haittaa pahemmin jos tulee ulos,sentakia meinasin ostaa alhasin ET mitä on vaan,vaikka voi rassaa pyöränlaakereita..
vitutta enemmän jos osuu johki sisäpuolell kun että tulee 5mm enempi ulos..
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Jos levittämään rupee niin mielestäni paras vaihtoehto siihen on alkujaan mahollisimman kapea vanne...
hankintahinta halpa ja toinen saumoista jää "piiloon" kun halkasee vanteen siitä ihan keskiön juuresta. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
ehkä kokeilee 10tuumasill ja levittää sitten jos alkaa vituttaa jos ovat liian pallomaisia
siinä pari kuvaa mitä löysin netist,ehkä jonkun palstalaisen :P jossa 37x14.5 ja 10tuumaset vanteet,eikä näytä kovin pullistuneena..vaikka huonosti näkee joku voi laittaa kuvaa/linkkii jos on parempi kuva 37x14.5 eri vanteill
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 20.11.2009 04:23 |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Voi rungoissa olla eroja. 13,5 leveä Mudzillakin pullottaa 10" vanteella ihan pallona. Sekä 37", että 33".
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
mulla oli pajerossa 33x13.5mudzilla 10tuumasilla eikä ne pullottanu ainakaan,oli just sopivat
![]() joten on varmaa rungoss eroa vaikka nyt jotkut viisaat sanoo että sama runkku
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 20.11.2009 04:19 |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Eikös tähän paras ratkasu oo 10" + peatlokki
|
#15
|
||||
|
||||
![]()
tarviiko beadlockeja jos ei nyt meinaa ihan HC olla?
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän noi 37" alkaa oleen jo HC kamaa =)
|
#17
|
|||
|
|||
![]()
kyllähän lukkovanteilla pääset laksemaan paineet maastoajoa varten sopiviksi, creepyt on aika jäykät renkaat ja jollakin 0.5bar paineilla normivanteilla et pääse nauttimaan parhaista ominaisuuksista. siinä on suuri ero jos pääset pudottamaan paineet johonkin 0.2-0.3bar.
10" vanteisiin kehät niin hyvä siitä tulee, valtaosa on juurikin näin tehty. 12" on varmasti hyvä mutta käytännön edut verrattuna vaivaan ja ja hintaan ei ole järkevässä suhteessa. |
#18
|
||||
|
||||
![]()
tulee kalliiksi tää touhu taas..niinkuin yleensä kun karkaa
![]() joutuu välitykset muuttaa ja kaikenlaista,vaan kun ei 33 sill missään nimessä voinnu ajaa piti saada isommat.. pitää vissiin tehä sitt beadlockit jossai vaiheess sitten,tuleehan niistä jo tyylipisteitä jos ei muuta juu se että maksaa 50e/kpl enemmän vaan että saa 12tuumaset verrattuna hyötyyn... voi sijottaa sen 200 sitt vaikk niihin beadlockeihin tai staunit vois olla ihan jees kanss
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 20.11.2009 09:11 |
#19
|
|||
|
|||
![]()
minusta 10"+ beadlock oli just passeli 37x14,5r15 creepylle.
eipä kauhiasti pullotellu, ainakaan omasta mielestä. ja muutenkin olin ihan tyytyväinen moisiin renkaisiin. aika suorassa oli kyljet vanteeseen nähden, kuvio hiukan pyöristyy mut sehän ei haittaa. niin ja creepyssä on ero kuin yöllä ja päivällä kun paineet on 0,5 tai 0,3bar |
#20
|
||||
|
||||
![]()
jouduitko JV pahasti leikkaa tilaa ett mahtu? mikä et?
mulla soa+kohta 2"koroo kait ne jotenkin mahtuu
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! |
#21
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja toiseks tossa kuvissa oli maantie paineet 1.5bar..
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD Viimeksi muokannut -Captain- : 20.11.2009 22:05 |
#22
|
||||
|
||||
![]() maastopaineilla
ei riitä hdj:n alla 0.5bar noilla 37x14.5 creepyillä, ovat liian löysät.. pitää kokeilla isommilla paineilla. tuli eilen testailtua tolla 0.5bar paineilla, pitoa riittää
![]() ![]() siin on viel toine kuva ![]()
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD Viimeksi muokannut -Captain- : 22.11.2009 21:25 |
#23
|
||||
|
||||
![]()
hyvältä toi näyttää noilla paineilla on varmaan paska ajaa pidempää siirtymää kokeilitko kiven tai kannon päälle meneekö miten lähelle vannetta itse ajan 0.5 bar in paineilla yleensä pikkusen on lerju ajettava ja ei meinaa siirtymillä oikein kääntyä kunnolla venäjän puolella 0,7 käytössä koko ajan myös pitkillä matkoilla.
|
#24
|
||||
|
||||
![]()
kelasin kanss ett sun auto... hieno astin lauta muuten
![]()
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! |
#25
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vanne+rengas | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 04.05.2010 18:16 |
Rengas/vanne ongelmia. | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.09.2009 21:52 |
m:205 r16 rengas vanne sarjoja | toyota4x4 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 13.04.2008 17:41 |
10"vanne ja 16 levee Boggeri | kirurgi | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 28.10.2007 21:13 |
15" vai 16" vanne, jos rengas on 32" korkea? | petr | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 25.02.2004 21:27 |