![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() patrollin syöttöpumpusta?onko paha irrottaa ja meneekö yhtä helposti takaisin,tarviiko minkä laisia erikois avaimia.olis tarkotus käyttää jossain päin sepällä pumppua kunhan tietäis kannattaako alkaa itse irrottamaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
ei ole paha homma muuta kuin vaan vähän v-mäinen kun ovat ne mutterit sielä hiukan mielen kiintoisessa paikassa, erityisesti takaisin laitossa... jaon kun vaan pitää huolen että pääse muuttumaan niin pumppu ei mene kuin yhteen asentoon kun on kiilalla.. muista merkitä pumpun kohta niin ei tarvi ajoitella.
takaisin laitossa suosittelen toista kaveri auttamaan joka hoitaa että pumppu osuu rattaan reikään ja ratas paikoillaa. kerro kun/jos pumppu jossain käytät että mitä maksoi ja mitä tehtiin/luvattiin.. pitäisi myös itse jossain vaiheessa samaa suunnitella ------------------------- datsun patrol -83 Edited by - mikkoimp on 11/07/2007 10:53:35 |
|
||||
|
||||
![]()
ja saako ajotuksen tarkastettua samalla?otin tässä yhtenä päivänä pumpun vasta puolelta pelti kupin irti,mutta sieltä ei näkynyt kun pikkusen ketjua.nyt olis toinen pumppu että sais kokeilla tuleeko apua auton toimintaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
niin minkä vuotisesta/koneisesta patroolista on kyse? sd33(T) koneissa kun on ainakin rattaalla jako.. itse laitoin pumpun samaan kohtaan mistä pois otin vanhan..
------------------------- datsun patrol -83 |
|
||||
|
||||
![]()
-86 sd33t patrolli.kiinnostais vaan kattoa kun siellä rattaassa ja ketjussa on merkit jotka pitäis olla ilmeisesti kampiakselin merkin kans kohikkain noin suurin piirtein,kun auto on minulla ollessa ollut koko ajan samanlainen ei lähde käyntiin jos ei paina kaasua ja tyhjäkäynnillä ei vääntöä yhtään ei siis yhtään ja vie polttoainetta n.14-18L satasella,kuitenkin lähtee hyvin käyntiin.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
millo se MAASTO alakaa? |
|
||||
|
||||
![]()
tuli sekoiltua.eihän siellä mitään ketjua ole,en tiedä mistä se ketju jäi päähän ilmeisesti jostain muusta vehkeestä
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyotan syöttöpumpusta | KössiKenguru | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 25.10.2010 22:46 |
Pajeron syöttöpumpusta | Mazza | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.04.2008 03:03 |
O: Patrollin vanteet | mara007 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 07.07.2006 20:39 |
Patrollin katsastus | mara007 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.07.2006 14:07 |
nissanin syöttöpumpusta 3.3diesel | american | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 13.03.2006 21:27 |