![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() O: Dana44 perän välityksen rattaatDodge RamVanissa on Dana murikka 3.54 välityksellä. Jeepissäkin on 3.54 vakio. Tekniikan muutoksien takia tartteis vähän välityksiä mulkata HARVEMMAKSI. Onkohan missään vehkeessä jotain 3.1, 3.2, 3.3, välityksiä. Offi miehethän tarvii aina jotain 4.? Niin näitä harvoja vois jollekin ollu jäänyt nurkkiin???? ___________________ Toinen vaihto ehto. Vaihdelaatikon vaihto. Tällä hetkellä siinnä on henkilöauto Mersun 4-vaihteinen valurauta kuorinen laatikko. Jos jollain olisi nurkissa tuollainen vanhempi valurautainen 5-vaihteinen (ylivaihde), niin sellainen kiinnostais myös. Uudempi alumiini kuorinen 5-v., myös saattaisi käydä, mutta en sitten tiedä. Koska tuo 4-vaihteisen kytkin akseliin on sovitettu Toyotan boori, Tojon kytkin levylle, (laatikko on 12H-T:een jatkeena, (HJ61)) ja tuo akseli käy ilmeisesti suoraan tuohon valukuoriseen 5-v.laatikkoon. Mutta käykö kytkinakseli alukuoriseen?? Siksi mieluiten tuo vanha laatikko. __________ Ja kolmas ja helpoin vaihto ehto. Renkaan muutos. Nyt alla 235/75-15 (n. 29") Jos laittais jotkut 235/80-15 (n.30") Kun RamiVanissa ei taida ihan 31" mahtua edes pyöriin, menee lievästi liian isoksi. Ainakaan minulla tuossa. Pasi Kivimäki pasi.kivimaki@pp.inet.fi Edited by - Jeep-Ukko on 22/06/2007 14:16:29
__________________
http://s1269.photobucket.com/user/Je...?sort=2&page=0 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Minulla makaa tallissa turhana Dana 44 etuakseli, jossa 3.31-välitys.
Olikos näissä samat osat edessä ja takana? Autolla, josta akseli on, ajettu 139tkm. Ja josta etunavat kiinni??? Ei varmaan 50tkm enempää... Chevy metal! ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Juu. Etu ja taka päässä samanlaiset kilkkeet.
Ja sain tietoa että 2.72 - 3.73 olis suoraan käypäset. Ja sitä tiuhemmissa on erikokoinen sisäreikä lautaspyörässä. Oli tuossa isä paapan kans puhe että jos koittas nyt kuiteskin eka, niillä renkailla. Mutta välityksetkin silti kiinnostaa, niin saisi sitten pidettyä nuo vakiommat (halvemmat) renkaat alla, ja kyseessä kuiteskin taka veto, niin ei kannata ihan mahdottomia palloja alle laittaa. (Muutenkin otteessa 205/75-15, joten sen mukaan 235 on aikas maksimi. Vaikka nykyisin kaikki noi Vanit on vakionakin jo 235:silla) Mitäs pitäisit akselilla hintaa? Tai luovutko pelkistä välityksistä, kun ei olis oikein nyt tarvetta banjolle. Mun puh. 050-3464656 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pistetäänpä hinta osille...
Pelkkä välitys 80€ ja kuorineen 100€. Chevy metal! ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Välityksen muutos? | P.J.S. | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.07.2007 12:50 |
mistä tunnistaa patrollin perän välityksen? | mikkoimp | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.05.2007 23:49 |
O:LJ-70 jakol. välityksen.... | Oskulennu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.03.2007 23:25 |
O: Dana44 perän kansi + muuta | jappe | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 23.04.2006 14:28 |
Välityksen laskeminen | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.08.2005 18:45 |