![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() mätä helmat palkkihemmaks ??kun minä varmaankin tuommoisen hj:n ostan tässä lähipäivinä, ja ruosteisen paskan kuiteskii, nin kertokaapas kuinka hankala jutska se oikeastaan on se helmojen korvaaminen rohviililla , ja olen käyttänyt söötsiä ja lukenut kaikki jutut ... tämä vaan on niin mielenkiintoinen jutska ettei siihen kyllästy .. eihän ..?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
ei tarvii mun vehkeeseen helmoja vaihtaa... (vielä)
tietenni jos meinaa tunkata niin sitten on eri asia OffRoad Kainuu |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Se se on se tukravilla vinssaamine asia erikseen, vuonna miekka & kilpi nostin mun tooosi hienoa nissania (luupää) renkaanvaihtoa varten ... kuului semmoinen hassu svoosh ja ruts, mä ihmettelin kun auto joka juurikin oli ilmassa oli taas renkaillaan maassa ... tunkki oli sitten siellä helman sisällä ... siksipä edelleenkin suhtaudun lievällä epäluulolla nisukoihin .. vaikka sammaa säilyke purkki peltiä ne on kaikki ... tuli kateltua nyt noita tojakeitakin paria ... ruostetta, siellä ja täällä ja etenkii siellä ...
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
datsunissa on ne omat nostopaikkansa tunkkia varten,ei nipponinrauta kestä uutenakaan helmasta nostoa,ne helmat on siinä vain muodon vuoksi...tämä on fakta,datsuneita on ollut "muutamia"..
pakkeli, ystävä vai vihollinen? |
#5
|
|||
|
|||
![]()
no eihän siin mitää sen kummempaa ku laikattaa vanhat helmat persiiseen ja sen jälkee rohviili hollille ja ei muuta ku liimaa ne kiinni
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Se muuten oli ihan virallinen paikka ja tatsunin oma tunkki ... se kärri oli vaan niiin laho !!! sitä ei huomannut kun hirvee kerros kivenisku suojaa piti sen helman kuosissa ....
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
no sekin on kyllä ihan vakio datsuni meininkiä..
pakkeli, ystävä vai vihollinen? |
#8
|
|||
|
|||
![]() ![]() tossa ois kuvatus mitenkä ite tein omassa hj projektissa siinä on alla huonekaluputki ja sit päällä rhs.. kun ajelet auki ni kannattaa tukee hyvin ennen hitsaamista tai voi käydä hassusti ovien suhteen ei niissä muuten mitään onkelmaa ole.. ei tiedolla, ei taidolla, vaan savulla!! |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Itse hain patrolliini 100x50 rhs palkkia paksuus oli 4 milliä että riittää varmasti paksuuden puolesta. Tuommonen palkki maksoi 12,50e metri.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
o:mätä maasturi | haapala | O/M/V Ajoneuvot | 13 | 09.11.2007 22:19 |
Mätä HJ:n takaluukku!! | Hva | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.09.2006 21:54 |
HJ helmat | oskari4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.02.2006 18:33 |
Jeepin helmat | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 19.04.2004 16:38 |
helmat | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 12.03.2003 16:17 |