![]() |
![]() |
|
|||
|
|||
![]() C4:n ostaminenEli etsin Corvettea ensisiaisesti vuosimalleista 88-89 (ei convertible). Eli viimeisimmät täysin digitaaliset mittaristot. Tarkoitukseni on etsiä hyvä yksilö, joka on tarkoitus säilyttää. Tarkoitus on etsiä mahdollisimman "täydellinen varustus" (niinkuin kaikilla). Mielellään automaattina. Oletteko vertailleet saksan/ruotsin hintoja/tasoa/eroa veroineen vs. suomen hintoihin? Painiskeleekko joku muu ks. ongelman kanssa?!? Miten Suomen katsastus käsittelee tuonti Corvettea? Jos jollain on mielessä luopua jopa 86-89 Corvetesta, olen kiinnostunut? Jos olette etsimässä/hakemassa Corvettea ulkomailta, olen kiinnostut asiasta.
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Finnsharkissa oli artikkeli Vetten tuomisesta Saksasta:
http://finnshark.com/articles.php?id=vettefromgermany |
|
|||
|
|||
![]()
olen yhen auton tuonu saksasta, ja siellä tarjontaa on kyllä aika kivasti. Mutta laitappa merkille että autot on lähes 100% varmuudella
mittarikäsiteltyjä....Eli 88 ja 50.000 mailia jeejee ei varmiin pidä paikkansa. Hyvät puolet siinä taas että tiet ovat noilla lapin polttajilla hyvässä kunnossa joten kuluminen ei ole niin kovin kiivasta. Mutta nopeuksiahan niillä on koetettu sitten varmasti,mutta siihenhän toi vehje on tehty. Hinnassa ei loppuviimein suuria eroja suomi-versioihin,mutta löytöjä saattaa tehdä,koska tarjontaa enemmän : ) |